Re: telepatia

Data: 2001-01-26 17:52:44
Temat: Re: telepatia
Od: g...@p...fm (GrebluS)

W artykule <94niin$nmi$1@news.tpi.pl>, Mr Baalberith napisał(a):

> ostatnio na discovery ogladalem sobie taki program o telepatii, przesylaniu
> mysli, wychodzeniu ciala podczas snu i smierci klinicznej, etc. ogolnie
> zawsze bylem sceptyczny do tego typu spraw, ale program byl tak
> skonstruowany i przekonywujacy, ze chyba zmienie zdanie. jak myslicie czy to
> mozliwe, ze ludzki mozg moze przesylac nieswiadomie informacje np.

Też zdarzyło mi się oglądać, MZ całkiem ciekawy program. Mam spore
zastrzerzenia do poziomu Discovery, ale podobny program widziałem też
na National Geographic-u do którego mam już nieco mniejsze pretensje i
faktycznie coś w tym jest.... ,ładnych pare razy zdarzyło mi się
przewidzieć że zadzwoni telefon, w chwili gdy myślałem o kimś ten ktoś
zadzwonił, a wcele się tego nie spodziewałem, a z jedną taką osobą nie
rozmawialiśmy ponad pół roku......

A to co robimy podświadomie też jest fascynujące, pamiętam jak kilka
lat temu, jeszcze w LO przez pare dni męczyłem się z jednym zadaniem z
matematyki, rozwiązanie przyszło do mnie we śnie :), rano jak wstałem
spisałem je na kartce i było ok :)

Niestety "przeczucia" bardzo często okazują się jednym wielkim
zbiegiem okoliczności. Ale faktycznie np. od niektórych ludzi da się
fizycznie odczuć jakiś rodzaj oddziaływania, ja to czasem odbieram jak
przyciąganie.....

Jak się nad tym zastanawiam to muszę przyznać że trochę to
przerażające do czego takie zdolności mogły by być wykorzystywane? Np.
MK-ULTRA za który swego czasu chyba przepraszał Bill C.

Pozdrawiam
W.Grebla
* There is no signature *