Re: termomix vs kohersen

From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: termomix vs kohersen
Date: Thu, 27 Jan 2011 22:56:41 +0100

Użytkownik "rybak" <b...@b...net> napisał w wiadomości
news:vgh2k61u0ac2tk5da8fnunimepmp7mv93r@4ax.com...

> A ty dramatyzujesz. Nie napisałem nigdzie, że 5 minut tylko "na
> poczekaniu". Wyrobienie ciasta w taki sposób, że potem wystarczy go
> wyjąć, uformować bułeczki i wstawić do piekarnika, zajmuje ok. 20
> minut. Praktykowane wielokrotnie. Zrobienie np. kremu cebulowego to
> wrzucenie na raz kilku składników (cebula, serek topiony, mąka, sól,
> pieprzu, woda, itp.) i po 10 minutach możesz już jeść, bo urządzonko
> nie dość, że ładnie zważy kolejne składniki i zmiksuje całość to
> jeszcze ugotuje. Po prostu sprytne połączenie kilku urządzeń w jedno,
> [...]

Wyrabianie ciasta 20 minut? Mój KitchenAid o tym nie wie i wyrabia je w 3-5
minut. Jeżeli chcesz uwolnić więcej glutenu, to musisz wyrabiać dłużej
niezależnie czy jest to termomix czy inne urządzenie. Tutaj liczy się czas.

Krem cebulowy? Składniki do miksera, po minucie przelewasz do garnka i po 5
minutach masz ugotowane dzięki dużej mocy indukcji pozwalającej przyspieszyć
moment zagotowania. Albo od razu do garnka, blenderem ręcznym rozdrabniasz i
podgrzewasz.

Najlepsze jest to, że nie musisz nic przelewać i czyścić pomiędzy kolejnymi
daniami, bo po prostu wstawiasz brudne naczynia do zmywarki. Oszczędność
czasu, to brak termomixa.

Tylko że tu trzeba myśleć, bo akwizytor nie pokazał jak wszechstronnie się
obsługuje zwykły garnek...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/