test, nie czytac

1. Data: 2001-08-03 19:55:17

Temat: test, nie czytac
Od: w...@t...de (Waldemar Krzok) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-03 20:06:25

Temat: Re: test, nie czytac
Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

no jak juz napisales "nie czytac" to jak nie przeczytac...
kachna
;)

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@t...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1...@f...sul.t-online.com...

1. Data: 2001-08-03 20:16:08

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> no jak juz napisales "nie czytac" to jak nie przeczytac...
> kachna
> ;)

wiem, najlepszy sposob na podanie do najszerszej wiadomości to napisać:
"nie czytać" lub "osoby wrażliwe, nie czytać będą wyrazy".

A na poważnie, to próbuję przetrzeć nową drogę dla Terry, bo stara
zdechła, ale nowa też niestety do d...użego sukcesu nie prowadzi.

Waldek

1. Data: 2001-08-03 20:31:45

Od: Marcin Sawicki <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> [...]
>
> A na poważnie, to próbuję przetrzeć nową drogę dla Terry, bo stara
> zdechła, ale nowa też niestety do d...użego sukcesu nie prowadzi.

Ach witam. Ja rowniez przecieram drogi do tej grupy tyle ze to sa raczej
moje pierwsze kroki, przy okazji witam pozostalych Grupowiczow.
Czyzby zedatowy news server zdechl?

Pozdrowionka
Marcin
------
Marcin Sawicki, Lublin
m...@i...net.pl
http://www.4d.w.pl, GG# 561832
------
Die Bahn kommt!

1. Data: 2001-08-03 20:54:42

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

życzę więc wytrwałości i sukcesu
kachna

Użytkownik Waldemar Krzok <5...@t...de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@t...de...

1. Data: 2001-08-04 16:36:22

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Ach witam. Ja rowniez przecieram drogi do tej grupy tyle ze to sa raczej
> moje pierwsze kroki, przy okazji witam pozostalych Grupowiczow.
> Czyzby zedatowy news server zdechl?

nie, ma się wspaniale. Z domu dłubię przez t-online i też to ma się
dobrze. Tylko biedna Terry, którą udało się na krótki czas na wolny
serwer skierować znowu wyleciała, bo wolny serwer się zaokupował. Czytać
może, ino pisać nie. Mailery newsowe też są, tylko tam jest ten durny
majordomo zainstalowany, a nie listserv i nie ma u niego opcji nomail
(zapisany, ale nic nie dostaje pocztą). Dalej szukam wyjścia...

Waldek

1. Data: 2001-08-04 19:46:24

Od: Marcin Sawicki <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> [...]
> majordomo zainstalowany, a nie listserv i nie ma u niego opcji nomail
> (zapisany, ale nic nie dostaje pocztą). Dalej szukam wyjścia...

"....i wszystko jasne" jak powiedzial pewien pulchny pan w filmie o
Coolerze, Colurze... ech... zgubny wplyw reklamy napojów ;-)

Pozdrowionka
Marcin
------
Marcin Sawicki, Lublin