tez troche o Agd

1. Data: 2011-08-23 11:43:15

Temat: tez troche o Agd
Od: "Christoph" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ecoego.pl/index.php?option=com_content&view=a
rticle&id=771:neoliberalizm-geneza-oszustwa&catid=38

2. Data: 2011-08-23 12:17:24

Temat: Re: tez troche o Agd
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ecoego.pl/index.php?option=com_content&view=a
rticle&id=771:neoliberalizm-geneza-oszustwa&catid=38

Znaczy się proponujesz żeby na PIS głosować. Ten co pisał artykuł jest
ekonomicznym ignorantem. Nie cud a drukowanie pustych pieniędzy spowodowało
rozwój III Rzeszy.Każda gospodarka wytrzyma taki zabieg przez kilka lat bez
widocznych negatywnych skutków dla obywateli. Receptą na zrównoważenie budżetu
III Rzeszy miały być pieniądze uzyskane z podbitych państw. I przez chwilę im
sie to udawało. Po podbiciu większości państw w Europie i zakończeniem w nich
działań wojennych zaczęła się okupacja. Stopa życiowa w III Rzeszy bardzo
wzrosła a wpływy do budżetu zaczęły przewyższać wydatki.Całe szczęście że nie
udało im się podbić Anglii i przede wszystkim ZSRR. ZSRR pomimo ułomności
systemu politycznego było największą i najprężniejsza gospodarką w Europie.
Hitler zwyczajnie się przeliczył i zaczęło mu brakować pieniędzy. Tylko dlatego
przegrał. A co do PO. Nie kocham ich miłością wielką i czystą. Ale z perspektywy
czasu widzę że całkiem dobrze sobie radzą. Według mnie najlepiej ze wszystkich
do tej pory rządzących im to wychodzi.

3. Data: 2011-08-23 12:33:05

Od: "Christoph" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nic nie proponuje,nawet nie znam dokladnie parti
wydaje mi sie tylko ze to co tam pisza dokladnie odpowiada temu co eidze w
Polsce na co dzien
a zreszta na pis nie ma tez sensu ,bo w Polsce nie ma prawdtiwej
socjaldemokracji na wzor SPD W Niemczech ,ktora reprezentowalaby
przynajmniej w przyblizeniu zwyklych ludzi

4. Data: 2011-08-23 12:51:20

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> socjaldemokracji na wzor SPD W Niemczech ,ktora reprezentowalaby

> przynajmniej w przyblizeniu zwyklych ludzi

Stosunki jakie panują a Polsce nie wynikają z różnic politycznych a ze stosunków
międzyludzkich. Po wojnie potrzebni byli robotnicy w miastach. Zaproponowano
kosztem miastowych wieśniakom dobre warunki. Takie o których nawet nie marzyli.
Spowodowało to duży ich napływ do miast. Wykorzystali wszystko co im dano i
dodatkowo ukradli co tylko mogli i wywieźli do swoich domów na wsiach. Wieśniacy
nigdy nie utożsamiali się z Polską, wspólnym interesem. Do wojny z III Rzeszą
zawsze okupanci działali na ich korzyść. To i teraz mamy tego skutki.

5. Data: 2011-08-23 13:01:56

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przegrał. A co do PO. Nie kocham ich miłością wielką i czystą. Ale z perspektywy
> czasu widzę że całkiem dobrze sobie radzą. Według mnie najlepiej ze wszystkich
> do tej pory rządzących im to wychodzi.

Jakiś przykład? skąd jesteś?
Z punktu widzenia Polski B, nie robia nic, żyje sie coraz gorzej. Brak
drog, brak inwestycji. Pod reke z PSL obsadzaja panstwowe firmy swoimi
kolesiami i doja bez umiaru.
Nie, nie bede glosowal na PIS.
Nie, nie oddam glosu na PO, ktorego jedynym haslem jest Kaczynski.
rychu, michu, grabarczyki.
PSL? czepilo sie gowno statku i krzyczy plyniemy. Niewazne, czyj to statek.
SLD? Nierozliczony postkomunistyczny skansen

6. Data: 2011-08-23 13:23:07

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <k...@v...pl> napisał(a):

> [...]
>zawsze okupanci działali na ich korzyść. To i teraz mamy tego skutki.

Ty tak na powaznie z ta "teoria"?

7. Data: 2011-08-23 17:34:59

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał

> Brak drog, brak inwestycji.

Co prawda NTG, ale pozwolę sobie odpowiedzieć. I z góry mówię, że nie jestem
wyborcą PO ani PiS.

Jak ktoś pisze, że w Polsce brakuje inwestycji, zwłaszcza drogowych, to
chyba poza granice swojej wsi nosa nie wyściubia. Jak Polska długa i szeroka
jest rozkopana i w budowie. Miałem wczoraj okazję to zobaczyć jadąc od
Pomorza po Dolny Śląsk. Na każdym kroku budowy dróg, obwodnic. Wszystko
rozkopane. Nie oceniam, kto rozpoczął budowy ani dzięki komu to mamy, ale
mówienie o braku inwestycji jest czystą głupotą. Jeszcze raz powtarzam, że
nie będę głosował na PO ani PiS, a i daleki jestem od stwierdzenia, że to
którejkolwiek z tych partii należą się podziękowania za obecnie budowane
drogi. Jestem zdania, że nikt z polityków do obecnego stanu rzeczy się nie
przyczynił, bo czy PiS, czy PO, czy ktokolwiek inny - drogi by się i tak
budowały.

Ktoś kiedyś powiedział, że polityka ma średni wpływ na rynek, bo on się
doskonale sam rządzi. I jest to całkowita prawda. Byle tylko jeden z drugim
baranem nie przeszkadzali.

Pozdrawiam,
MW

8. Data: 2011-08-23 20:35:44

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty tak na powaznie z ta "teoria"?

Żeby to była teoria to bym się cieszył jak by ktoś ją obali. To niestety jest
polska rzeczywistość. Przypomnij sobie film Czterej pancerni i pies. Główni
bohaterowie to ludzie miastowi. Olgierd wykształcony, Janek z Gdańska, Gustlik z
przemysłowego Śląska, Grigorij też miastowy. Walczą żeby wygrać i dla trofeów.
Zdobyczny pistolet, niemieckie oficerskie pagony, luksusowe buty oficerki,
szabla, karabin snajperski. I nagle przychodzi do załogi Tomek. Syn chłopa
pańszczyźnianego. Działa według zasady " co więcej warte niż wesz to w kieszeń
bierz". Takie zachowanie nie ma nic wspólnego ze zdobywaniem trofeów, to
zwyczajna grabież. Pewno ten co pisał scenariusz umieścił taką postać żeby było
śmieszniej, a może nie. Komuna miała to do siebie że czasami ktoś się pomylił i
prawdę pokazali. Specjalnie wieśniakom nie ma się co dziwić. Za koniec
feudalizmu w Polsce historycy przyjmują 1 września 1939 roku. I trzy pokolenia
to za mało żeby z chłopa pańszczyźnianego dało się zrobić pełnoprawnego
obywatela. Z moich obserwacji wynika że dopiero w czwartym pokoleniu zaczyna im
słoma z butów się wykruszać. Wszyscy kiedyś byli wiejskimi ciołami. Niektórzy
opuścili wieś tak dawno że w genach mają pewne nowe wzorce zachować. Widać to w
krajach Europy zachodniej. Tam feudalizm skończył się kilkaset lat temu. Ludzie
mieszkający na wsiach i w miastach tworzą zgrane społeczeństwa bo się wzajemnie
uzupełniają. Stosunkowo niedawno bo w latach osiemdziesiatych polskie wiejskie
chamy powtarzali że jak tak dalej pójdzie, chodziło o braki w zaopatrzeniu w
żywność, to ich krowy będą w złotych pierścionkach chodziły. Bo miastowi żeby
jeść oddadzą im wszystko co maja. W zamian za taką obywatelską postawę dostawali
po preferencyjnych cenach nawozy, węgiel, prąd, materiały budowlane. Dochodziło
do absurdów bo kupowali dotowany chleb w dużych ilościach i karmili nim świnie.
I ich to wcale nie brzydziło. A `przy każdej podwyżce cen żywności nad polskimi
wsiami strzelały z radości "fajerwerki" chociaż oficjalne ceny skupu się nie
zmieniały.

9. Data: 2011-08-23 20:46:39

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Przykro mi, Kogucie, ale muszę się tu z Tobą zgodzić...

Pozdrawiam,
MW

10. Data: 2011-08-24 06:20:48

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-23 19:34, wolim pisze:
> [...]
> jest rozkopana i w budowie. Miałem wczoraj okazję to zobaczyć jadąc od
> Pomorza po Dolny Śląsk. Na każdym kroku budowy dróg, obwodnic. Wszystko

Przeczytaj to co napisałem i znajdz na mapie Polske B i zobacz jak
daleko jest od trasy Pomorze-Dolny Śląsk.

Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
Zagrzybiona pralka
Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
Płyty elektryczne na 230V
Oproznienie szamba wymogi odległościowe