tłuste plamy na bruku!!!

1. Data: 2003-11-11 07:16:36

Temat: tłuste plamy na bruku!!!
Od: "pixi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, moja piękna kostka brukowa została poplamiona ropą i olejem z
rozbitego samochodu. Czym można usunąć takie plamy?

1. Data: 2003-11-11 07:41:00

Temat: Re: tłuste plamy na bruku!!!
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, moja piękna kostka brukowa została poplamiona ropą i olejem z
> rozbitego samochodu. Czym można usunąć takie plamy?

Jeśli rozbity samochód nie był Twój lub kogoś z Twojej rodziny a plamy
powstały w czasie wypadku na Twojej posesji/kostce lub bezpośrednio po
nim bo np. odsunięto tam rozbity samochód to ... zgłoś szkodę z polisy
odpowiedzialności cywilnej sprawcy wypadku/właściciela rozbitego
samochodu (uwaga nie zawsze to idzie w parze). Zakładam, że nie będzie
to proste ale ... powinno Ci się udać wywalczyć wymianę kostki.

Na usunięcie plam to raczej bym nie liczył - beton (jeśli się mylę to
mnie popraw) jest zbyt porowaty by wydobyć z niego tłuste olejowe plamy.
Spróbuj ewentualnie skontaktować się z firmami "wszystko dla stacji
benzynowych" może oni Ci coś poradzą.

Powodzenia :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-11-11 14:13:15

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pixi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Niestety, moja piękna kostka brukowa została poplamiona ropą i olejem z
> rozbitego samochodu. Czym można usunąć takie plamy?

Polecam "Motorynke do mycia silnikow" - dostepne w hipermarketach. Bardzo dobrze
czysci.

--
Pelos

1. Data: 2003-11-12 10:22:48

Od: "pixi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samochód jest teściowej ;-) Ona próbowała usunąć plamy Domestesem, czym mnie
rozbawiła do łez. Dzięki za rady, spróbuję Motorynką.

1. Data: 2003-11-12 10:51:27

Od: "krzys" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Samochód jest teściowej ;-) Ona próbowała usunąć plamy Domestesem, czym
mnie rozbawiła do łez. Dzięki za rady, spróbuję Motorynką.

jeśli nie ma ich tak wiele to może opłaci się wymienić kilka kostek na nowe
ja tak zrobiłem u siebie

1. Data: 2003-11-12 11:33:53

Od: "pixi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli nie ma ich tak wiele to może opłaci się wymienić kilka kostek na nowe
> ja tak zrobiłem u siebie

Jest ich ok.30-40 sztuk. W ostateczności wymienię, ale jeszcze powalczę:-) I tak
sąsiedzi maja mnie za wariatkę, która szoruje podjazd...

1. Data: 2003-11-13 12:43:14

Od: "Lolo" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pixi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Niestety, moja piękna kostka brukowa została poplamiona ropą i olejem
> rozbitego samochodu. Czym można usunąć takie plamy?

Można i to skutecznie nawet po 2-3 miesiącach. W Obi-Nomi lub innym
markecie pytać się o smrodki do czyszczenia ww. plam z kostki-kamienia u
mnie poskutkowało cena około 30zł/0,5 l nazwy nie pamiętam ale jeśli
nie znajdziesz jutro się dowiem.

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

1. Data: 2003-11-15 05:09:12

Od: "pixi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolo" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> markecie pytać się o smrodki do czyszczenia ww. plam z kostki-kamienia u
> mnie poskutkowało cena około 30zł/0,5 l nazwy nie pamiętam ale jeśli

Bardzo Cię proszę, dowiedz się o nazwę. Z góry wielkie dzięki.

1. Data: 2003-11-20 12:53:19

Od: "Lolo" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo Cię proszę, dowiedz się o nazwę. Z góry wielkie dzięki.

Przepraszam ale wcześniej nie miałem okazji

Środek nazywa się HG Odplamiacz. Zastosowanie do terakoty, klinkieru,
betonu, płyt chodnikowych, kamienia naturalnego, cegły itp. Usuwa oleje,
smary, tłuszcze itp.
Dodam tylko, że u mnie olej kapał na kostkę od grudnia-stycznia a
czyściłem ja już jak było ciepło czyli po jakieś 3 miesiącach i śladu
nie ma.
Kupiłem to cudo w Nomi lub Obi ale w sumie to ten sam sklep ;-)

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

problem z CO
czy schody są az tak drogie?
czym doczyscic zlew metalowy
Rolnik czy leśnik?
Czy ktos uzywa robota kuchennego firmy Krups