problem z CO

1. Data: 2003-11-11 00:53:21

Temat: problem z CO
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka

Pisze tu bo nie mam pojecia co w takiej sytuacji zrobic- a mianowicie:

mieszkam w bloku z 1985 roku
w kazdym pokoju jest oddzielny pion do CO
ostatnio spoldzielnia przeprowadzala jakis remont w cieplowni (takie
pomieszczeni w piwnicy z rurami)
i od tego momentu w jednym z pokoi slychac nieustannie wycie o
czestotliwosci strasznie drazniacej
slychac to tylko w jedny pokoju i na 100% niesie sie to rurami

dzwiek nie jest jakis glosny - w dzieni prawie go nie slychac, ale w nocy
strasznie
na dodatek ta czestotliwosc - cos w stylu niskiego pisku i pulsujacej
amplitudzie
spac za cholere w tym pokoju sie nie da!!!

nie wiem skad sie to wzielo - jakas pompe na dole zainstalowali czy co?!

i teraz glowne pytanie co zrobic z tym fantem

najprostrze rozwiazanie to zglosic to w spoldzieli - tylko ze tam na 100%
mnie oleja - przeciez w dzien prawie tego nie slychac!

czy sa jakies normy dotyczace halasy w nocy? jak to ugrysc?

poradzcie cos bo normalnie mieszkanie zmniejszylo mi sie o pokoj!!!

pzdr

matjaw