to jeszcze czajnik

1. Data: 2003-07-12 20:13:34

Temat: to jeszcze czajnik
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Ja teraz w sprawie czajnika.
Jaki czajnik bezprzewodowy polecacie?
Wiem ze nie chce Philipsa Essense czy jak mu tam. A jakies inne marki,
czy warto zainwestowac w drozszy czajnik czy tez tansze daja rade? I jak
z psuciem sie?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-12 20:19:43

Temat: Re: to jeszcze czajnik
Od: "janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiem ze nie chce Philipsa Essense czy jak mu tam. A jakies inne marki,
> czy warto zainwestowac w drozszy czajnik czy tez tansze daja rade? I jak
<faq>
Oto metryka naszej grupy, ktora zawdzieczamy Magdalenie Bassett:
pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa
niemoderowana.
Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia i
picia, co jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze
(restauracje, bary, fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby
nie skonczyc na toksykologii. Nie bedziemy gadac o "dupie marynie".
<end>
Zaraz będziesz się pytać jaki kupić wykałaczki, serwetki, proszki do
czyszcenia.
Zobacz, co napisała nasza milusińska.
Więc wypad stąd z tym spamem, tym gadaniem o "dupie marynie"!!!
janek

---
"Sluchaj gowniaro - nie bedziesz mi mowic wynos sie z grupy na ktora pisze
juz kawal czasu. [by walkie!]

1. Data: 2003-07-12 20:20:01

Od: "balonik75" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam najtańsze, za 20 pln. jak się sfiksuje, to znów se kupisz nowy.
czasem te najtańsze to są lepsz od tych filipsów i innych markowych.

1. Data: 2003-07-12 20:32:21

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik janek napisał:

> Zaraz będziesz się pytać jaki kupić wykałaczki, serwetki, proszki do
> czyszcenia.
A jakie wykalaczki polecasz? Moze by Cie naszpikowac :>

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-12 20:32:38

Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
~~ciach~~
> [...]
> czyszcenia.
> Zobacz, co napisała nasza milusińska.
> Więc wypad stąd z tym spamem, tym gadaniem o "dupie marynie"!!!

troche grzeczniej

mihau

1. Data: 2003-07-12 20:33:23

Od: "janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie wykalaczki polecasz? Moze by Cie naszpikowac :>
Pierwsze ich zadanie to dłubanie w zembach i pozbywanie się resztek.
My chyba tego użyjemy, aby się pozbyć się ciebie z grupy
janek
--
---
"krakusy nie jedza tlustych gesi tylko delikatne zoladki vel pipki" [by

1. Data: 2003-07-12 20:35:01

Od: "janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> ~~ciach~~
>
> troche grzeczniej
Polecam faq i metrykę grupy zapisaną przez M. Bassett. Stamtąd pochodzą
cytaty!
janek

---

1. Data: 2003-07-12 20:35:40

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-12 20:42:15

Od: "janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
Pani patrzy, jakie głupstwa wypisuje ta walkie!. Trzeba jej się pozbyć z
grupy!
janek

--
"Natomiast jesli osoba, ktora o to pytam, a przyznaje, ze zadaje dosc
dociekliwe, acz zawsze grzeczne pytania, czuje sie nimi osobiscie urazona,

1. Data: 2003-07-12 20:43:30

Od: "janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj no ;-) Wiesz o co mi chodzi :)
> Bezprzewodowy ze jak nalewam wode to mi sie kabel nie ciagnie, o! :-)
O to też do siga!
janek

---
"Moje obsesje erotyczne w porwnaniu ze wszystkimi Twoimi to mala pestka.
EoT z Toba pionku." - Justyna Oracz

Co mozna zrobic z agrestu?
Olszowki
zupa - wymyśliłam, polecam!