to już nie jest nierzetelność

101. Data: 2009-04-03 22:28:31

Temat: Re: to już nie jest nierzetelność
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> ale ostatnio ci nie zwróciłem przecież. wyczekałem aż sam się
> poprawisz i dopiero ci przypierdoliłem :)

Dla Twojej przyjemności mogę robić więcej literówek. Kedyś napiszę
zdanie i zacznę z małej litery. Oj! Wtedy możesz się nawet zachłysnąć!
:)

> szkoda, że nie ma jeszcze mniejszej czcionki, normalnie.

Traciłbyś czas.

michał

102. Data: 2009-04-03 22:30:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Dla Twojej przyjemności mogę robić więcej literówek. Kedyś napiszę
> zdanie i zacznę z małej litery. Oj! Wtedy możesz się nawet zachłysnąć! :)

nie rób tego! będziesz miał mnie na sumieniu. o ile je masz :)

faktycznie, tego nie przewidziałem.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

103. Data: 2009-04-03 22:31:19

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja sobie zwizualizowałem ciężką dupę, która unosząc się daje im
> ujście... fatalna wizualizacja, brrrr :)

Wizualizacja może i fatalna, ale projekcja idealna! :)

michał

104. Data: 2009-04-03 22:39:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Wizualizacja może i fatalna, ale projekcja idealna! :)

czasami jesteś nawet nieco dowcipny... :)

105. Data: 2009-04-04 00:11:47

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorry, wybieram samotność. i wstyd :)

Ku mojej radości czy chcesz czy nie chcesz. Na zasadzie: Dobrze, że ja
nie muszę się wstydzić. :)

> owszem to jest najważniejsze. ale z tego rodzi sie prosta postawa -
> jeśli ktoś komuś ubabrał życie i czuje się bezkarny, to świństwem
> byłoby nie reagować.

Dlaczego? Ryzykując jednak krzywdę posądzanego samym posądzeniem? Której
nie da się odkręcić, zapomnieć?

> a inaczej?
> jeśli ten ałtorytet to załgana historia? to robi sie krzywda nie tylko
> dla mnie - dla setek tysięcy, jeśli nie milionów.

Żyjesz w jednym z krajów Europy, który jest na równi z innymi krajami,
kraju liczącym się i wolnym w rozumieniu cywilizacji w tej części
świata. To jest wg Ciebie wynik załganej historii?
Jestem całkiem spokojny. Nie irytuję się wcale.
Kto to dla nas zrobił? No kto? Gwiazda? Walentynowicz? Szołoch?
Wyszkowski? Kaczyński? No kto? My? No kto? Kto?
Mów bo Ci...
Sorki, wszedłem za bardzo w rolę. :D

> prawda istnieje. bez prawdy nie byłoby relacji międzyludzkich.

Tak. Ale tych prawd jest zbyt wiele, żeby się za nią zabijać bez
uprzedniego sprawdzenia, czy to ona jest tą właściwą.
Dlatego najbezpieczniej szukać prawdy tam, gdzie ona na pewno jest. A ta
prawda jest w nas samych i wyraża się tym, że swoje myśli, słowa i czyny
określamy tymi samymi pojęciami. I każdy z nas ma tu bardzo dużo do
roboty. A co ciekawsze, nie potrzeba przy tym mieć wiedzy, czy Wałęsa
miał nieślubne dziecko najpierw, a potem dopiero wygonił ruskich z
kraju, czy tylko wygonił.

michał

106. Data: 2009-04-04 00:21:58

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W pas się kłaniają ministrowie
> U stóp byłego fordansera;
> Wyrokiem jest - cokolwiek powie,
> Nikim jest - kogo sponiewiera.
> Kocha go moja piękna siostra,
> Wszyscy się boją go lokaje,
> Nie widać więc, gdy budzi postrach -
> Czego i gdzie mu nie dostaje.

> Odrzucił tych, po których wspiął się,
> Lecz sami sobie winni teraz,
> Gdy w swoim wszechwiedzącym dąsie
> Mało pozycji mu - premiera!
> Rzecznicy salonowej tłuszczy
> Unoszą brwi - to wielki człowiek!
> Ja krzyczę - Cham to! Cham griaduszczij!

Ale ubaw! Jarek? Kaczyński? Potem palił kukłę... ;DDD

Z całym szacunkiem dla Jacka Kaczmarskiego - nie mogłem się powstrzymac
od żartu.

michał

107. Data: 2009-05-04 20:45:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Co ja Ci na to poradzę? On jest dla mnie autorytetem, nie Ty, nie śp
> Szołoch.

"- Jeżeli Lech Wałęsa poparł Ganleya to znaczy, że przeszedł na stronę
interesów Kremla. To jest przykre, ale taki jest opis rzeczywistości -
tak Jacek Żakowski skomentował dla Radia TOK FM wystąpienie Lecha Wałęsy
na zjeździe partii Libertas. "

jak tam michaś twój aŁtorytet? dalej na piedestale?
sam żakowski ogłasza do wierzenia, że to zwykła sobaka jest!

wroński twierdzi że pobłądziło biedactwo.

a w dzienniku bezczelnie piszą:
"Teraz słyszymy nagle, że Lech Wałęsa zawiódł, że się pomylił, że
skompromitował. Słyszymy od tych samych komentatorów i polityków, którzy
wczoraj zachowywali poważne miny, gdy zbawiał świat słowami"

szczerzem zainteresowany gimnastyką twojego umysłu :)

108. Data: 2009-05-04 21:49:56

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> którzy wczoraj zachowywali poważne miny, gdy zbawiał świat słowami"

> szczerzem zainteresowany gimnastyką twojego umysłu :)

Wcale go nie gimnastykuję. Każdemu pozwalam pobłądzić. Wałęsę szanuję
nadal.

michał

109. Data: 2009-05-04 22:25:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Wcale go nie gimnastykuję. Każdemu pozwalam pobłądzić. Wałęsę szanuję
> nadal.

to jest wybitna gimnastyka. tak ćwiczyć mięśnie by na zewnątrz nie było
nic widać. czytałem o pewnym siłaczu co wypracował sobie sylwetkę
podczas pracy biurowej napinając mięśnie po kilkaset razy.
mimikra :)

110. Data: 2009-05-05 06:57:15

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było nic widać. czytałem o pewnym siłaczu co wypracował sobie sylwetkę
> podczas pracy biurowej napinając mięśnie po kilkaset razy.

Mógłbym siebie podejrzewać o wyparcie co najwyżej. Gimnastyka przez
napinanie to raczej Twoja prezentacja. :)

michał

Drzyzga do kibla - tam jest miejsce takich "gwiazd"...
I słusznie.
algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA