Re: to nie kaczka dziennikarska, to polski horror

Data: 2007-09-01 18:47:59
Temat: Re: to nie kaczka dziennikarska, to polski horror
Od: <p...@n...pl>

wiadomości news:46d750b5$0$18991$4c368faf@roadrunner.com...
> Leszek wrote:
> Jeśli chcesz aby Twoja strona jak najmniej podpadała pod tę definicję, to:
>
> 1) Dokonuj zmian w nierównych odstępach czasu, aby jak najmmniej
> podpadało to pod "periodyczne".
>
> 2) Nie opatruj strony tytułem ani nazwą.
>
> 3) Nie podawaj daty uaktualnienia.

Dopatruję (bo nie chcę napisać że "redaguję") stronę pewnego przedszkola.

Wg. naszych "geniuszy":
A. Jestem redaktorem - ze wszystkimi konsekwencjami. :-( Takż e dla
przedszkola.

B. Muszę "zmieścić" się w prawie, czyli co proponujesz:

1. Nie będzie cotygodniowych aktualizacji stron "aktualności", "w tym
miesiacu" czy "archiwum"
(ponad 100 wejść w miesiącu). Czyli te strony tracą sens.

2. Hmm... To znaczy co - wykasować pewne sekcje? Przecie kce aby mnie
znleziono.

3. Tiaa... A serwer nie rejestruje daty uplaud'u...

Pozdrawiam (schizofrenicznie) <- wzorem forumowicza -
PODPADAJĄCEGO POD PRAWO BO CZĘSTO ODPOWIADAJĄCEGO

Przemek z lasu

PS.Albo ja (kaktus) czegoś nie rozumiem,
albo....

PM