Re: tonik - musze zmienic?

Data: 2002-11-15 08:38:41
Temat: Re: tonik - musze zmienic?
Od: "Julianna" <a...@t...pl>

Sa cery i cery. Niektore w ogolenie wymagaja zmian i mozna stosowac przez
dlugie lata jedne kosmetyk. Natomist moja jest baardzo wybredna. Podam
przyklady: uzywalam kiedys toniku Clean&Clear. Przez pierwszy miesiac bylo
super, pozniej twarz sie strasznie wysuszyla i zaczela mnie piec. Niedawno
uzywalam zelu kolastyny- na poczatku bardzo fajnie oczyszczal mi twarz
pozniej wcale nie zauwazalam efektow. Z kremami mam dokladnie tak samo- po
kilkudziesieciu uzyciach mojej cerze sie po prostu nudza i zaczyna na nie
zle reagowac...
Wydaje mi sie wiec ze jest to kwestia wrazliwosci skory (?)>

Pozdrawiam,
Julianna