topnik !?

1. Data: 2002-07-17 20:31:47

Temat: topnik !?
Od: "TeReus" <t...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "TeReus" <t...@l...pl>
Data: 17 lipca 2002 22:30

Od: "TeReus" <t...@l...pl>
Data: 17 lipca 2002 22:30

mam pytanie..
moj swiat zatrzasl sie, kiedy nagle dowiedzailem sie ze istnieje taka
substancja jak 'topnik' : cos pochodzenia zwierzecego, co laduje sie do
kazdego serka topionego. Czy to prawda !? prosze o odpowiedz, sprawa jest
dla mnie bardzo wazna.

pozdrawiam
piotrek

1. Data: 2002-07-17 21:32:33

Temat: Re: topnik !?
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest ze strony : (uwaga troche sie wczytuje - jakies znaki patentowe)
http://www.arsinfo.pl/arspatent/wyd/wup_00/wup08_00/
html/Rznaki06.html

120754 1995 07 28 BK Giulini Chemie GmbH &Co.OHG;. Ludwigshafen, (DE).
Towary : sole chemiczne używane w produkcji serów topionych; mieszanki serów
surowych do celów przemysłowych jako surowiec do produkcji serów topionych;
klasy: 1 i 2.

TOPNIK
A to z innej:
E-450a - topnik

A tu : http://www.smakpol.pl/nabialowe/topione.html (na dole jest cos o
topnikach)
___________________
Z zeznan google wynika ze w serkach sa te topniki ;-)
Tylko co to za cholerstwo to do konca nie pojalem .
Ale z tego co pojalem to nie jest to pochodzenia zwierzecego ale jest to
SWINSTWO jakies .
Moze ktos znajacy wiecej jezykow ode mnie wyjasni Ci zagadke (wpisujac w
googlach E-450a) :)))

Pozdrawiam.

Dominik

1. Data: 2002-07-17 22:53:50

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

TeReus wrote:

mam pytanie..
moj swiat zatrzasl sie, kiedy nagle dowiedzailem sie ze istnieje taka
substancja jak 'topnik' : cos pochodzenia zwierzecego, co laduje sie do
kazdego serka topionego.
W serze zolym tez - podpuszczka

Czy to prawda !? prosze o odpowiedz, sprawa jest
dla mnie bardzo wazne

Za http://chemia.panoramix.net.pl/roznosci/zywnosc_doda
tki.html

"E 450-452 - fosforany i polifosforany sodu i potasu - *syntetyczne*;
głównie sery topione"

Inne zrodla:
http://p609.ha.pwr.wroc.pl/chemia/dodzy1.htm
http://www.hortimex.com.pl/encyklopedia/spis.html
http://www.republika.pl/spozywcze/index.html

Zalosna wrecz lista dodatkow:
http://www.effata.most.org.pl/e.htm
Maly wyciag:

"E 450 a - topnik (rakotwórczy)
E 338 - (zaburzenia żołądkowe)
E 339 - (podejrzany)
E 340 - preparat białkowo-tłuszczowy (podejrzany)
E 341 - fosforan jednowapniowy (środek spulchniający do mąki, podejrzany)
E 461 - (rakotwórczy)
E 462 - (rakotwórczy)
E 463 - (rakotwórczy)
E 465 - (rakotwórczy) "

Chyba z 90% tam jest "podejrzana" i "szkodliwa", ew. "rakotworcza".

PS. Musialem na chwile oczy od ksiazki oderwac, bo by mi sie
homomorfizmy i struktury algebraiczne snily :-)

--

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences

1. Data: 2002-07-18 07:11:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

____________________
> [...]
>SWINSTWO jakies .
>Moze ktos znajacy wiecej jezykow ode mnie wyjasni Ci zagadke (wpisujac w

a masz tu...az mnie optrzasnelo..

Sodium and Potassium Phosphates and Polyphosphates

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-18 08:43:52

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> E 463 - (rakotwórczy)
> E 465 - (rakotwórczy) "
>
> Chyba z 90% tam jest "podejrzana" i "szkodliwa", ew. "rakotworcza".
to w większości bzdury.

> PS. Musialem na chwile oczy od ksiazki oderwac, bo by mi sie
> homomorfizmy i struktury algebraiczne snily :-)

ja się za to przekształcam homeomorficznie, po każdym jedzeniu ;-)

Wczoraj byłem na urodzinach we włoskiej knajpie. Cuda nie widy.
Najlepsza była rolada mozarellowo-tuńczykowa, wół w sosie z gorgonzoli i
na deser truskawki w marynacie z cukru, octu balsamico i musztardą.

Waldek

1. Data: 2002-07-18 14:24:02

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał:
>na deser truskawki w marynacie z cukru, octu balsamico i musztardą.

o kurtka ;O
czy byly pyszniutkie?
--
oshin

1. Data: 2002-07-18 14:54:06

Od: "TeReus" <t...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TeReus" <t...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> substancja jak 'topnik' : cos pochodzenia zwierzecego, co laduje sie do
> kazdego serka topionego. Czy to prawda !? prosze o odpowiedz, sprawa jest

dziekuje za odpowiedzi, pomogliscie mi :]

1. Data: 2002-07-18 15:09:11

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 00:53:50 +0200, Lukasz Madeksza <m...@g...de>
wrote:

cut

>PS. Musialem na chwile oczy od ksiazki oderwac, bo by mi sie
>homomorfizmy i struktury algebraiczne snily :-)

> [...]
OK ... tym razem wybaczamy ale jak czegos nie zdasz to szlaban na
gary...
;-))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-07-18 15:35:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK ... tym razem wybaczamy ale jak czegos nie zdasz to szlaban na
> gary...

Zamierzasz zagladac mu w gary?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-18 15:46:05

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 17:35:54 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>Zamierzasz zagladac mu w gary?
>;-)
Nie zagladac a zalozyc szlaban...
;-))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

Re: chamstwo/gesi
[SPAM] Deski do krojenia w cenie producenta
kwaśnico
Wlosi w telewizorze dzis nagotowali (P)
na wynos a raczej na dojazd w Krakowie