tort sachera-czy jest dobry?

11. Data: 2005-10-04 09:43:52

Temat: Re: tort sachera-czy jest dobry?
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:wlalos-C98592.11200704102005@news.gazeta.pl...

> <http://tinylink.com/?QeW0CDmDE2>

No to ja czegoś nie rozumiem:
"Ubic recznie NA SZTYWNO 10 bialek. dodajac szczypte soli. a pod koniec 140
g. cukru pudru i nieco ziarenek wanilii. 1/3 tych bialek mieszamy z masa
jajeczno-czekoladowa. Nastepnie po troche dodajemy reszte. Pamietajmy --
piana do masy, nie odwrotnie. Uwazajmy tez, zeby ani troche masy nie
zanieczyscilo piany podczas jej dodawania. "

Jak dodać pianę do masy żeby masa nie zanieczyściła piany?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

12. Data: 2005-10-04 09:44:12

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dhtimj$bm3$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"flower" <f...@w...pl> wrote:

> [...]
> zanieczyscilo piany podczas jej dodawania. "
>
> Jak dodać pianę do masy żeby masa nie zanieczyściła piany?

Dodajemy pianę do masy, nie odwrotnie.

Władysław

13. Data: 2005-10-04 09:44:32

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest rzczywiście zupełnie inny przepis niz ten, z ktorego ja robiłam ten
tort. 26-go mam urodziny i bede go robić. A moze nawet skusze sie i zrobie go
wcześniej. Napisze jak mi smakował. Jestem ciekawa

dzięki i pozdrawiam

bbekot

14. Data: 2005-10-04 13:01:26

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <5...@n...onet.pl>,
"bebekot" <b...@v...pl> wrote:

> To jest rzczywiście zupełnie inny przepis niz ten, z ktorego ja robiłam ten
> tort. 26-go mam urodziny i bede go robić. A moze nawet skusze sie i zrobie go
> wcześniej. Napisze jak mi smakował. Jestem ciekawa

Życzę powodzenia. jednak ostrzegam -- jeżeli przypadkiem nie masz dużego
doświadczenia w robieniu ciast -- tort Sachera nie jest łatwy. Krytyczne
momenty to

1) właściwe ubicie piany -- ma być ta sztywna, by nie wylatywała z
odwróconej miski, a jajko położone na niej pozostało na wierzchu, a
trzeba uważać, by nie zaczęła się "śnieżyć" (m.in z tego drugiego
względu zalecam ubijanie ręczne, łatwiej kontrolować stan piany, niż
przy mikserze).

2) Połączenie tłustej i ciężkiej masy czekoladowej z ubitą pianą.

3) Wypieczenie, aby nie oklapło.

Władysław

15. Data: 2005-10-05 15:08:05

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy mikserze).
>
> 2) Połączenie tłustej i ciężkiej masy czekoladowej z ubitą pianą.

Będzie dobrze. Nie pierwszy raz pieke. Dam rade. Mam ochote zrobić go teraz na
weekend. Jak bedzie smakował to zrobie go na swoje urodziny

16. Data: 2005-10-31 18:51:34

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam. W sobote jeden na moje urodziny a w niedziele dla męża do pracy na
imieniny. Musze przyznać, że przepis rewelacyjny. Byłam mile
zaskoczona.Wspaniale komponował sie ten mięciutki czekoladowy biszkopt z
konfiturą. Już nie wspomne o polewie, która była wprost wyśmienita. Naprawde
wspaniale czekoladowy tort. Pycha. Bardzo dziekuje za przepis.

Mleko jeszcze raz!
Re: Mleko jeszcze raz!
OT - olej lniany
Re: pomidory lima