tortilla

1. Data: 2010-01-26 13:23:53

Temat: tortilla
Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Natchniony poprzednim watkiem na temat nalesnikow wymyslilem, zeby
zaserwowac jutro na obiad tortille.

Macie jakies sprawdzone przepisy?

Interesuja mnie przepisy nie tylko na nadzienie, ale takze na ciasto. Co
prawda placki mozna kupic w sklepie, ale cena jest, z lekka rzecz biorac,
nieadekwatna do uzytych do ich produkcji produktow :)

Pzdry,
/\/\\/\/

2. Data: 2010-01-26 13:32:18

Temat: Re: tortilla
Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 26, 1:23 pm, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
> [...]
> prawda placki mozna kupic w sklepie, ale cena jest, z lekka rzecz biorac,
> nieadekwatna do uzytych do ich produkcji produktow :)

przymierzalem sie do tematu kiedys i raczej zapomnij, ciezko bedzie Ci
zdobyc wlasciwa make a same placki ZTCP wypieka sie na kamieniu/
blasze.

mac

3. Data: 2010-01-26 18:41:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" napisał:

> Natchniony poprzednim watkiem na temat nalesnikow wymyslilem,
> zeby zaserwowac jutro na obiad tortille.
> Macie jakies sprawdzone przepisy?

Ja sobie robię "tortille" z wysuszonych na wiór ;) (tzn. podpieczonych do
stanu obustronnej sztywności na poteflonie) naleśników.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

4. Data: 2010-01-26 18:55:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Ja sobie robię "tortille" z wysuszonych na wiór ;) (tzn. podpieczonych
> do stanu obustronnej sztywności na poteflonie) naleśników.

Aha, na fajny przepis też czekam. Ale wykopałam kiedyś, że zdaje się Lia
podawała jakiś lata temu. Albo Kinga Macyszyn. Niestety chyba go nie
zapisałam we własnym archiwum.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

5. Data: 2010-01-27 13:11:46

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Parę razy robilem z tego przepisu
http://gotowanie.onet.pl/19952,0,1,ciasto_na_tortill
e,ksiazka_przepis.html i
wychodzi całkiem fajna.
Później go zmodyfikowalem i daje najczęściej 50/50 mąki kukurydzianej i
pszennej i trochę mniej smalcu (3 łyżki).

Tomasz

6. Data: 2010-01-28 10:03:02

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" <n...@t...pisz> wrote in message news:hjmoqh$rct$1@news.interia.pl...
> [...]
> prawda placki mozna kupic w sklepie, ale cena jest, z lekka rzecz biorac,
> nieadekwatna do uzytych do ich produkcji produktow :)

Nie wiem, czy to można nazwać tortillą ale moja rodzinka i znajomi uwielbiają
zawienięte w świeżo usmażone naleśniki usmażone (bardzo lekko usmażone,
praktycznie tylko lekko zrumienione) mięso z karkówki przyprawionej tylko Maggi
(czy jak to się nazywa, taka przyprawa w płynie) dadaną pod koniec smażenia oraz
sosem czosnkowym (serek homogenizowany 50/50 z majonezem plus czosnek) oraz
świeżymi warzywami (ogórek, pomidor, cebula).

Pozdro

7. Data: 2010-01-28 21:38:22

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalyst pisze:

> [...]
> płynie) dadaną pod koniec smażenia oraz sosem czosnkowym (serek
> homogenizowany 50/50 z majonezem plus czosnek) oraz świeżymi warzywami

kurwa dlaczego mi baba nie robi takich rzeczy
przecież to proste jest do zrobienia
a ja kurwa na okrętkę pomidorową i zimniory

8. Data: 2010-01-29 08:03:38

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

iwanos pisze:

> kurwa dlaczego mi baba nie robi takich rzeczy
> przecież to proste jest do zrobienia
> a ja kurwa na okrętkę pomidorową i zimniory

a chuj tam sam nie morzesz cóś ópichcic??

9. Data: 2010-01-29 16:14:07

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Diabełson pisze:

> a chuj tam sam nie morzesz cóś ópichcic??

zrup takie rzarcie i podaj starej muwionc: tak sie tera jada w Polszcze babo

Naleśniki
Re: prawdy i mity
gulasz
Cosik z makiem - niekoniecznie makowiec :)
Macie pomysł gdzie kupować semolinę?