Re: trachycarpus

From: "czytelnik" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: trachycarpus
Date: Wed, 19 May 2004 12:51:33 +0000 (UTC)

m...@i...pl napisał(a):

> Mam w ogródku Trachycarpusa po drugiej zimie. > Być może uda mi się zdobyć
w najbliższym czasie trochę nasion lub siewek, jesli

Gratuluję Trachycarpusa w ogródku. Napisz jeszcze czy sadzonki wczesniej
uzyskałeś z nasion i po jakim czasie je wsadziłeś do ogrodu. Czy palmę
zabezpieczasz na zimę, jakie największe mrozy przetrzymały ? W jakiej części
kraju mieszkasz, bo to ma chyba duże znaczenie dla przyjęcia się tych
roślinek ?

> się przypomnisz a ja rzeczywiście je będę miał to podeślę ale na pewno nie
będą

> się od razu nadawały do wysadzenia w ogrodzie. Musisz je raczej troche
> podchodować w donicy (ogród zimowy, chłodna szklarnia lub coś podobnego).

Byłbym bardzo zobowiązany za nasiona. I tak bym ich do ogródka na razie nie
wsadził bo sam ogródek, do którego miałyby być wsadzone będę miał jak dobrze
pójdzie dopiero na jesieni. Ale byłby czas żeby pohodować sadzonki