tradzik

1. Data: 2004-07-02 09:45:51

Temat: tradzik
Od: j...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie czy spotkal sie ktos z jakims forum, czy cos w tym stylu
poswieconego tradzikowi?

1. Data: 2004-07-02 18:52:43

Temat: Re: tradzik
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

j...@c...onet.pl napisał(a)
wnews:675b.00000133.40e52ecf@newsgate.onet.pl:

> mam pytanie czy spotkal sie ktos z jakims forum, czy cos w tym stylu
> poswieconego tradzikowi?

TAK, jest troszki tego...poszukac tylko trzeba

www.google.pl
WPisz tradzik

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-07-03 10:56:48

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

j...@c...onet.pl napisał(a)
wnews:675b.00000133.40e52ecf@newsgate.onet.pl:

> mam pytanie czy spotkal sie ktos z jakims forum, czy cos w tym stylu
> poswieconego tradzikowi?

Jak chcesz dalej spamowac to cie szybko wygonia z tego forum!

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-07-03 11:47:14

Od: j...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> j...@c...onet.pl napisał(a)
> wnews:675b.00000133.40e52ecf@newsgate.onet.pl:

> Jak chcesz dalej spamowac to cie szybko wygonia z tego forum!

Chyba nie rozumiesz chloptasiu pojecia "spam" jak i wielu innych rzeczy.. A
odnosnie forum, poszukiwalem go aby porozmawiac z innymi ludzmi, leczacymi sie
tym samym lekiem co ja. Nadinterpretujesz mlotku poraz ktorys z rzedu moje
slowa, wez sie w garsc bo sie kupy nie trzymasz. A to czy ktos bedzie sie leczyl
tym czy tamtym zwisa mi tak samo jak te twoje bzdury ktore tu wypisujesz. EOT z
mojej strony szkoda mi na takiego ograniczonego czlowieka jakim jestes postow.

tradzik i tlusta cera
Kompleks
kremy i tradzik (PANI)
REWELACJA