tradzik i tlusta cera

1. Data: 2004-07-02 09:36:45

Temat: tradzik i tlusta cera
Od: "*tititaca*" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do was pytanie odnosnie tradziku, tradzik mam juz nawet ladnie wyleczony
ale czasami jeszcze cos tam wyskoczy
i tu wlasnie jest moje pytanie do Was czy mozna jakos na stale pozbyc sie
tego, moze znacie jakis skuteczny srode, terapie cokolwiek
byle pozbyc sie tego raz na zawsze. Dzieki wizytom u dermatologa moja twarz
wyglada naprawde ladnie ale ja chcialbym sie juz tego pozbyc na zawsze. No i
drugie pytanie czy jest jakis srodek na tlusta cere bardzo nie lubie jak mi
sie swieci buzia moze jest jakis tonik czy cos podobnego?

Pozdrawiam Radek

1. Data: 2004-07-02 10:18:20

Temat: Re: tradzik i tlusta cera
Od: j...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugie pytanie czy jest jakis srodek na tlusta cere bardzo nie lubie jak mi
> sie swieci buzia moze jest jakis tonik czy cos podobnego?

Roaccutane. Z tym ze to chyba lek nie dla ciebie, bo jest on tylko do bardzo
ciezkich postraci tradziku, lub ciezkiego do wyleczenia (do tego moglbys sie w
zasadzie podczepic) Jednak aby zaczac sie tym leczyc, trzeba znalezc bardzo
dobrego dermatologa, ktory ma juz doswiadczenie z tym lekiem, poniewaz niesie on
za soba mase skutkow ubocznych, az po utrate zycia w przypadku zapalenia
trzustki, jednak takie cos chyba jeszcze nikomu sie nie przytrafilo w wyniku
brania tego leku, jednak jakis tam ulamek % jest, ze moze sie to przytrafic.
tu masz wiecej : http://www.roche.pl/pharma/lek.php?lid=21
Dodam jeszcze, ze taka terapia w Polsce wyniesie cie okolo 3tys zl. Z Hiszpanii
mozna ten lek sprowadzic sporo taniej. Jak na razie jest to jedyny lek
(syntetyczna witamina A) ktory jest w stanie wyleczyc tradzik na zawsze. Jednak
rozwaz za i przeciw zanim zaczniesz sie tym leczyc.. bo mozesz takiego leczenia
po prostu nie wytrzymac:)

1. Data: 2004-07-02 11:07:23

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Jul 2004 12:18:20 +0200, in pl.rec.uroda j...@c...onet.pl
wrote in <6...@n...onet.pl>:

>Roaccutane. Z tym ze to chyba lek nie dla ciebie, bo jest on tylko do bardzo
>ciezkich postraci tradziku, lub ciezkiego do wyleczenia (do tego moglbys sie w
>zasadzie podczepic) [...]

jeeeeeżu. może od razu przeszczep skóry?

przecież Radek dość wyraźnie napisał, że trądzik ma wyleczony, tylko
_czasem_ coś mu wyskoczy. Roaccutane to końska terapia.

an.

1. Data: 2004-07-02 11:12:12

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Jul 2004 11:36:45 +0200, in pl.rec.uroda "*tititaca*"
<v...@w...pl> wrote in <cc3abf$6q5$1@julia.coi.pw.edu.pl>:

> [...]
>wyglada naprawde ladnie ale ja chcialbym sie juz tego pozbyc na zawsze.

cudów nie ma, mnie też się czasem coś pojawia. jest masa środków na
okazjonalne wypryski, ja ostatnio lubię Herbinę Clear Line w tubce
albo Clearasil Total Control w kulce.

>No i
>drugie pytanie czy jest jakis srodek na tlusta cere bardzo nie lubie jak mi
>sie swieci buzia moze jest jakis tonik czy cos podobnego?

są toniki, ale proponowałabym raczej krem. i tutaj też każdy chwali co
innego. z dolnej półki możesz wypróbować BioBalans Ziai (jakieś 8 czy
10 zł za 50 ml, zdaje się), z górnej - T-Controle Lancome (można też
nakładać w ciągu dnia, poprawiając sobie natychmiastowo wygląd) -
kosztuje jakieś 100 czy 120 pln za 30 ml? nie, nie pamiętam. tylko że
to draństwo (Lancome) koncertowo wysusza, na noc trzeba używać czegoś
mocno nawilżającego.
moim ostatnim odkryciem (dzięki, Tib :*) jest Clear Difference Estee
Lauder (jakieś 200 pln za 50 ml). To taka emulsja matująca,
wygładzająca skórę i przeciwdziałająca pojawianiu się wyprysków. tę
polecam najbardziej.

an.

1. Data: 2004-07-02 11:31:07

Od: j...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> jeeeeeżu. może od razu przeszczep skóry?
>
> przecież Radek dość wyraźnie napisał, że trądzik ma wyleczony, tylko
> _czasem_ coś mu wyskoczy. Roaccutane to końska terapia.

Jak mozna miec cos wyleczonego i miec z tym problemy? rotfl , wyraznie to on
napisal, ale wlasnie, ze nie ma wyleczonego tradziku i chcialby go wyleczyc..
poza tym ten lek jest wykorzystywany tak jak podkreslilem, tylko w okreslonych
przypadkach i po badaniach krwi oraz konsultacji z jakims dobrym dermatologiem,
ktory ma spore doswiadczenie z tym lekiem. "Roaccutane to końska terapia." Czy
mozesz to jakos rozwinac? Bardzo mnie to interesuje. Dodam tylko, ze ten lek
istnieje od ponad 20 lat i pomogl milionom ludzi na calym swiecie, a ze ktos
pieprzy jakies niedorzeczne glupoty to juz inna sprawa. Zawsze mozna sie do
czegos doczepic..

1. Data: 2004-07-02 11:47:46

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@c...onet.pl wrote:

> Jak mozna miec cos wyleczonego i miec z tym problemy?

Cytat z Radka - "tradzik mam juz nawet ladnie wyleczony
> [...]

> ktory ma spore doswiadczenie z tym lekiem. "Roaccutane to końska terapia." Czy
> mozesz to jakos rozwinac? Bardzo mnie to interesuje.

Google twoim przyjacielem - jak mozesz pisac o czyms, o czym nie
doczytales? Bo ze Anek wie, co mowi, nie mam watpliwosci. Dlatego nie
zaproponowala broni w rodzaju "z armata na komara", tylko wzmozona
pielegnacje.

> [...]
> pieprzy jakies niedorzeczne glupoty to juz inna sprawa. Zawsze mozna sie do

Mhm, do durnoty domoroslych dermatologow juznetowych zwlaszcza.
Poczytaj o leku, ktory zasugerowales. O, tu np.
http://www.roche.pl/pharma/lek.php?lid=21

I ten lek okreslasz jako pomocny przy tradziku typu "czasem jeszcze cos
wyskoczy". Przy grypie tracheotomia, przy katarku odsysanie pompami +
aparaty tlenowe..;->

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-02 12:14:40

Od: j...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Cytat z Radka - "tradzik mam juz nawet ladnie wyleczony
> ale czasami jeszcze cos tam wyskoczy".

Totalna bzdura, albo sie ma to wyleczone albo nie, nie ma nic pomiedzy.
Zobaczysz, ze za tydzien moze tu napisac, ze jego stan sie bardzo pogorszyl.. bo
wszystkie te "dorazne" srodki na tradzik tak niestety dzialaja (chwilowo,
pozniej organizm sie na nie zwyczajnie uodparnia) w tym takze wiele antybiotykow
i wtedy bedzie mogl _rozwazyc_ lek o ktorym mowie.

> [...]
> doczytales? Bo ze Anek wie, co mowi, nie mam watpliwosci. Dlatego nie
> zaproponowala broni w rodzaju "z armata na komara", tylko wzmozona

To chyba ty nie wiesz co czytasz albo co piszesz. Niczego nie proponowalem od
tego zacznijmy, Zostalo zadane pytanie o lek, terapie ktora moze wyleczyc
_raz_na_zawsze_ tradzik. Roaccutane jest jedynym lekiem ktory to potrafi (w tych
przypadkach kiedy to sie ciagnie jakis dluzszy czas, lub jest to tradzik
ciezki). Na samym poczatku zaznaczylem, ze ten lek nie jest raczej dla niego,
ale tego nie moge powiedziec na 100%, bo go nie widzialem, poza tym nie jestem
lekarzem. Nie wspomne o badaniach krwi i wielu innych rzeczach.

> Mhm, do durnoty domoroslych dermatoogow juznetowych zwlaszcza.
> Poczytaj o leku, ktory zasugerowales. O, tu np.
> http://www.roche.pl/pharma/lek.php?lid=21

Toz czlowieku czytalem to nie raz, i napisalem wyraznie, ze niesie za soba mase
skutkow ubocznych ten lek. Ale nie mozna go calkowicie przekreslac i probowac go
wycofowac! bo dla wielu ludzi jest on ostatnia deska ratunku. Co lepiej zeby
kupowali gdzies po innych krajach i leczyli sie na wlasna reke?!

> I ten lek okreslasz jako pomocny przy tradziku typu "czasem jeszcze cos
> wyskoczy". Przy grypie tracheotomia, przy katarku odsysanie pompami +
> aparaty tlenowe..;->

Z tego "czasem jeszcze cos wyskoczy" moze zrobic sie wiekszy problem, dlatego
napisalem o tym leku, ze jakby kiedys cos.. to zeby po prostu wiedzial, ze takie
cos istnieje. Do ciezkiej cholery czy ty oby na pewno czytales moj post?
Wyraznie w nim pisalem, ze gdyby rozwazal kiedys terapie tym lekiem, to zeby
dobrze to przemyslal! i sie skonsultowal z dobrym dermatologiem (proponuje jakas
klinike dermatologiczna, tam naprawde sie znaja, nie to co dermatolog w
miejskiej przychodzi, ktory na codzien leczy jakies krosty na dupie starym
babciom), ja sie za zadnego speca nie uwazam, ale po sobie troche wiem. I nie
mow mi, ze dermatolog moze byc tu jakims autorytetem czy cos.. bo wierz mi, ze
czasem zwykly czlowiek moze doradzic duzo wiecej, poniewaz jest spora grupa
ludzi, w tym dermatologow.. ktora podchodzi do tej choroby bardzo hm "na luzie"
(bo kiedys samo minie.. szkoda mi ludzi ktorzy w ten sposob mowia, poniewaz na
tradzik cierpia takze osoby po 60 roku zycia i dalej) a to moze byc naprawde
powazna choroba.. ktora moze prowadzic do wielu przykrych dla czlowieka rzeczy.
Takze to chyba tyle z mojej strony, bo nie zamierzam rozmawiac z ludzmi dla
ktorych na kazda chorobe dobre sa babcine ziolka i jak ktos powie o jakims
powazniejszym leku to sie boja, albo od razu probuja wszystkich dookola
zniechecic do niego.

1. Data: 2004-07-02 12:18:31

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Jul 2004 13:31:07 +0200, in pl.rec.uroda j...@c...onet.pl
wrote in <6...@n...onet.pl>:

>Jak mozna miec cos wyleczonego i miec z tym problemy? rotfl , wyraznie to on
>napisal, ale wlasnie, ze nie ma wyleczonego tradziku i chcialby go wyleczyc..

wyraźnie to Ty nie umiesz czytać za dobrze:

"tradzik mam juz nawet ladnie wyleczony ale czasami jeszcze cos tam
wyskoczy" - Radek.

> [...]
>mozesz to jakos rozwinac? Bardzo mnie to interesuje.

"niesie on za soba mase skutkow ubocznych, az po utrate zycia w
przypadku zapalenia trzustki" - Ty.

i jeszcze, żeby nie było, że idę na łatwiznę:

http://www.karnet.waw.pl/gazeta/leki.htm

http://42.pl/url/6WW

http://experts.about.com/q/1407/411380.htm

http://www.accutaneaction.com/

http://www.medic8.com/healthguide/articles/isotretin
oin.html

http://lions.com.au/default.asp?pg=news&spg=display&
articleid=70892

http://www.drugintel.com/drugs/accutane.htm

> [...]
>pieprzy jakies niedorzeczne glupoty to juz inna sprawa. Zawsze mozna sie do

oczywiście, zwłaszcza do niedorzecznych głupot. bardzo lubię to robić.

an.

1. Data: 2004-07-02 12:37:55

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@c...onet.pl wrote:

> Totalna bzdura, albo sie ma to wyleczone albo nie, nie ma nic pomiedzy.

Radek napisal, co napisal - przyczep sie do niego moze, ze nie wie, co
mowi, bo przeciez Ty wiesz lepiej ;->

Istnieje jeszcze skora ze sklonnoscia do wypryskow - ani to gladkie, ani
z tradzikiem.

> [...]
> wycofowac! bo dla wielu ludzi jest on ostatnia deska ratunku. Co lepiej zeby
> kupowali gdzies po innych krajach i leczyli sie na wlasna reke?!

A co to ma do rzeczy? Zaproponowales silny lek niosacy ryzyko wielu
skutkow ubocznych Radkowi, ktoremu czasem wyskoczy jakis drobiazg.

> [...]
> cos istnieje. Do ciezkiej cholery czy ty oby na pewno czytales moj post?

Nie czytalEm. Zmieniłos mi plec ;-(

Radek przedstawil konkretny problem - swoj problem. Nie ciezki,
utrudniajacy zycie tradzik, tylko sporadycznie pojawiajace sie bzdurki.
Ale jak zauwazylam wiesz lepiej, z czym Radek ma problem ;->

> [...]
> powazniejszym leku to sie boja, albo od razu probuja wszystkich dookola

Ktos wspomnial o ziolkach? Zacytuj.
Napisanie, ze lek nieodpowiedni do problemu i wskazanie skutkow
ubocznych to zniechecanie? Gratuluje.

> [...]
> grupa
> ludzi, w tym dermatologow.. ktora podchodzi do tej choroby bardzo hm

No to jest autorytetem czy nie ?;->

Wlazisz, nie doczytujesz, wiesz lepiej od ludzi, jaki maja problem,
wyskujesz z nieadekwatnym srodkiem, zmieniasz plec dyskutantom i sam
sobie elegancko przeczysz. Faktycznie, nie pisz wiecej, doczytaj o leku
i zdecyduj sie, co wlasciwie chcesz napisac, poki co zenada, dla mnie eot.

T.

1. Data: 2004-07-02 12:38:24

Od: j...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> wyraźnie to Ty nie umiesz czytać za dobrze:
>
> "tradzik mam juz nawet ladnie wyleczony ale czasami jeszcze cos tam
> wyskoczy" - Radek.

Na to pytanie odpowiedzialem juz powyzej twojemy koledze. Albo w ta albo w
tamta, nie ma nic pomiedzy! To wroci jak zly koszmar..

> "niesie on za soba mase skutkow ubocznych, az po utrate zycia w
> przypadku zapalenia trzustki" - Ty.

A co bylo dalej? Pisz wszysto a nie to co ci sie podoba. Przypadek smiertelnego
uszkodzenia trzustki przez Roaccutane jeszcze u nikogo nie wystapilo!

> i jeszcze, żeby nie było, że idę na łatwiznę:

> [...]

Wlasnie teraz cholernie poszlas na latwizne.. nawet nie wiesz jak bardzo. Gdybys
dokladnie zapoznanala sie z tematem doszlabys do tego, ze odsetek samobojstw u
ludzi bioracych Roaccutane nie rozni sie niczym u tych ktorzy nigdy sie nim nie
leczyli. Ale wine zawsze mozna na cos zwalic.. zamiast rodzice szukac winy w
sobie szukaja w leku.. popatrz troche na fora internetowe, spotkalem sie w 90% z
pozytywnymi opiniami na temat tego leku (ludzie mowili, ze aby pomoc leczyc sie
tym lekiem zrobili by wszystko) i sam taka dokladam, jako osoba leczaca sie tym
lekiem mimo tego, ze nigdy nie mialem ciezkiego tradziku, po prostu inne srodki
nie pomagaly i nie moglem sie wyleczyc. No i dochodzac do sedna, gdy bedziesz
pod fachowa opieka lekarska, bedziesz robila badania krwi tak jak jest to
wymagane, gdy dawka leku zostanie dobrana odpowiednio, ten lek jest podawany
glownie w zaleznosci od wagi, okreslona ilosc na kg, to bezpiecznie i raz na
zawsze wyleczysz sie z tej jakze ciezkiej dla mlodych i nie tylko mlodych ludzi
choroby.

> oczywiście, zwłaszcza do niedorzecznych głupot. bardzo lubię to robić.

Gdybys podszedla do tego w takim sposob jaki trzeba bylo, zapoznalabys sie z
opiniami ludzi ktorzy sie tym leczyli, lecza a nie zrozpaczonych rodzicow ktorzy
oplakuja zmarle dziecko i szukaja we wszystkim winnych. Dodam, ze wiekszosc
uznanych polskich psychologow stwierdzila, ze nie da sie w zaden sposob
stwierdzic, ze lek ten mial jakis wplyw na samobojstwa ludzi, ktorzy go brali.
Ten przyklad z Czestochowy ukazal sie jedynie w szmatlawcu jakim jest "Super
Express" czy jak to tam.. ciekawe dlaczego? Popatrz na to w zdrowny, rozsadny
sposob, miliony wyleczonych ludzi i garstka osob ktorym co sie stalo, wg mnie na
pewno nie z winy leku, bo rocznie tysiace nastolatkow popelniaja samobojstwa.
Roaccutane nie jest lekiem ktory ma zapobiegac samobojstwom a leczyc tradzik.

Kompleks
kremy i tradzik (PANI)
REWELACJA
Dobudowa zębów