Dobudowa zębów

1. Data: 2004-07-01 18:02:47

Temat: Dobudowa zębów
Od: "Mielech" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś z Was miał dobudowę zębów?? Mam szparkę na górze między zębami
i pani ortodątka powiedziała że aparat nie pomoże i trzeba zrobić dobudowę
zębów. Czy jak się będę uśmiechał to będzie widać tę dobudowę?? Czy ta
dobudowa jest wytrzymała, np przy jedzeniu orzechów??

Pozdrawiam!

Mielech
---------------
m...@g...pl
GG:2873091

1. Data: 2004-07-01 18:05:39

Temat: Re: Dobudowa zębów
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mielech wrote:

> Witam!
>
> Czy ktoś z Was miał dobudowę zębów?? Mam szparkę na górze między zębami
> i pani ortodątka powiedziała

Ortodątki nie istnieja ;-)

że aparat nie pomoże i trzeba zrobić dobudowę
> zębów. Czy jak się będę uśmiechał to będzie widać tę dobudowę?? Czy ta
> dobudowa jest wytrzymała, np przy jedzeniu orzechów??

Jesli w lupinach, to moze nie wytrzymac ;-)

A serio - jesli ja zrobi fachowiec, to i bedzie niewidoczna, i wiele
zniesie. Oczywiscie bez przesady, ale przy normalnym uzywaniu zebow nie
powinienes miec problemu :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-01 19:44:10

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mielech" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> wiesz co zmień ortodontę- na wszelki wypadek, zobacz co powie inny ,
ja tak zrobiłam i zęby m sie wyprostowały zwykłym aparatem ruchomym, choć
równiez prponowano mi dobudowę.

1. Data: 2004-07-01 19:54:28

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ortodątki nie istnieja ;-)

I moze krasnoludki tez?!

NMSP :-P

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-07-01 23:04:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mielech" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> zębów. Czy jak się będę uśmiechał to będzie widać tę dobudowę?? Czy ta
> dobudowa jest wytrzymała, np przy jedzeniu orzechów??

zanim ktos ci zrobi dobudowe, popros zeby ci pokazali
(no modelach twoich zebow) jak to bedzie wygladalo.
niekiedy diastema jest tak duza, ze dobudowa daje obraz
zebow za szerokich do dlugosci i gubia sie proporcje
estetyczne. zeby temu zaradzic, zmienia sie wtedy zeby obok, zeby
calosc miala estetyczny wyglad.

iwon(k)a

1. Data: 2004-07-02 09:59:32

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zębów. Czy jak się będę uśmiechał to będzie widać tę dobudowę?? Czy ta
> dobudowa jest wytrzymała, np przy jedzeniu orzechów??

bosz, uciekaj jak najdalej!!!!!!
nie daj sobie kitu wcisnąć, ja też tak miałam. Miałam diastemę między
jedynkami na górze i jakaś nawiedzona baba odradzała mi aparat i chciała
zrobic nabudowę zębów (bo niby ja takie małe te jedyneczki miałam) a ja nie
chciałam wyglądać jak ten gość z Denisa rozrabiaki - kiedy mały mu do
sztucznej szczeki włożył pastylki gumy Orbit brrr.
zmieniłam ortodoNtkę, założyłam aparat i zęby ślicznie się zeszły, diastemy
brak a i okazało się że te moje jedynki wcale takie małe nie są.

uciekaj, dobrze ci radzę.

Nusia

1. Data: 2004-07-02 10:10:24

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha i jeszcze na pytanie "czy one przypadkiem sięn ie będą przebarwiać"
(wyobraź sobie ciemne jedynki na tle jasnej reszty) pani się zakłopotała i
odpowiedziała cytuję:
" no wie pani... właściwie to powinna pani uważać żeby jagód nie jeść... no
i z kawą nie przesadzać... no i po herbacie tez właściwie trochę
zostaje...., ale to dopiero za 5 lat by pani przyszła i zeszlifujemy"

podziękowałam

Nusia (z aparatem i ocalonymi jedynkami)

perfumy - zielona herbata
(szukam) ortodonta w Wawie
zielona po zakupach:)
Suche uszy - pomocy!!!