REWELACJA

1. Data: 2004-07-01 19:01:16

Temat: REWELACJA
Od: "Ania" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM!

Chciałam sie podzielić czymś fantastycznym.Ostatnio mój lekarz
powiedział mi, że na celulitis najlepsza jest sól fizjologiczna.
Należy wsypać 1/2 zawartości torebki do kąpieli o temp.ok 39 C i poleżeć w
tym 15 min.
Jeszcze nigdy w życiu nie miałam tak nawilżonej skóry!!!Użyłam tego tylko 3x
a już widzę różnicę na udach (chodzi o celulit) - POWAŻNIE!
Życze udanych kąpieli :)
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2004-07-01 19:03:40

Temat: Re: REWELACJA
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedział mi, że na celulitis najlepsza jest sól fizjologiczna.
> Należy wsypać 1/2 zawartości torebki do kąpieli o temp.ok 39 C i poleżeć w

soł fizjologiczna jest w proszku?
pół torebki tzn. ile?bo może byc pakowana w rózne rozmiary.
p.

1. Data: 2004-07-01 19:13:13

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio mój lekarz
> powiedział mi, że na celulitis najlepsza jest sól fizjologiczna.
interesujące...
sól fizjologiczna, czyli 0,9% roztwór NaCl

> Należy wsypać 1/2 zawartości torebki do kąpieli o temp.ok 39 C i poleżeć w
> tym 15 min
a jak to się ma do soli fizjologicznej?

1. Data: 2004-07-01 19:43:06

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powiedział mi, że na celulitis najlepsza jest sól fizjologiczna.
> Należy wsypać 1/2 zawartości torebki do kąpieli o temp.ok 39 C i poleżeć w

Uczono mnie w szkole,ze sol fizjologiczna ma stezenie 0,9% Wiec ile tej
soli sypiesz i do jakiej ilosci wody?
Hafsa-zdziwiona

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-07-02 07:00:27

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uczono mnie w szkole,ze sol fizjologiczna ma stezenie 0,9% Wiec ile tej
> soli sypiesz i do jakiej ilosci wody?

no to chyba z rewelacji nici :(
pzdr.
p.

1. Data: 2004-07-02 10:08:04

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Należy wsypać 1/2 zawartości torebki do kąpieli o temp.ok 39 C

hihihi, zapewne chodziło o to, że wsypanie połowy typowego opakowania
zwykłej soli kuchennej do wanny wody da coś a'la sól fizjologiczna, a
autorce postu pomieszały się pojęcia.. Wagowo proporcja mniej więcej się
zgadza ;-)))

J.

1. Data: 2004-07-02 17:40:23

Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użyłam tego tylko 3x
> a już widzę różnicę na udach (chodzi o celulit) - POWAŻNIE!
> Życze udanych kąpieli :)
> Pozdrawiam Ania

A gdzie tą sól kupiłaś? W aptece?

Dobudowa zębów