kremy i tradzik (PANI)

1. Data: 2004-07-01 23:06:30

Temat: kremy i tradzik (PANI)
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W nowym numerze PANI ciekawy artykul o tradziku w wieku
doroslym. Mowa tam o tworzeniu zaskornikow pod wlywem kosmetykow,
az 50 % kosentykow jest winowajacami, nawet mleczka oczyszczjace.
warto przeczytac. (i tu by sie wyjasnilo tworzenie zaskorniakow
u mnie po kremech Clinique.)

iwon(k)a

1. Data: 2004-07-02 14:51:58

Temat: Re: kremy i tradzik (PANI)
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> az 50 % kosentykow jest winowajacami, nawet mleczka oczyszczjace.
> warto przeczytac. (i tu by sie wyjasnilo tworzenie zaskorniakow

A mają jakąś stronę z artykułem? Czy trza kupić? :(
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-07-03 10:17:27

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (BarBarella, a któżby!) wyklepał:

> "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> A mają jakąś stronę z artykułem? Czy trza kupić? :(

Też szukałam, ale nie znalazłam. Albo nie umiem, albo celowo
uaktualniają z opóźnieniem. A straszniem ciekawa!

M.

Dziś rano wyjrzawszy przez okno zobaczyłem, że na podwórku stoi
zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...

1. Data: 2004-07-03 13:08:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mo" <l...@n...pl> wrote in message

> Też szukałam, ale nie znalazłam. Albo nie umiem, albo celowo
> uaktualniają z opóźnieniem. A straszniem ciekawa!

jesli to ma cos pomoc, to artykul byl w dziale "zdrowie"
i zatytulowany byl "klopotliwe wspomnienia".

iwon(k)a

1. Data: 2004-07-05 11:08:01

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> az 50 % kosentykow jest winowajacami, nawet mleczka oczyszczjace.
> warto przeczytac. (i tu by sie wyjasnilo tworzenie zaskorniakow

a mogłabyś przybliżyć temat? wskazywali komkretne kosmetyki czy może
konkretne składniki, które przyczyniają się do tworzenia zaskórników? czy
moze pisali, że wynika to z błędnej pielęgnacji skóry, nieodpowiedniego
doboru kosmetyków do rodzaju skóry? czego unikać?

1. Data: 2004-07-05 11:52:43

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze pisali, że wynika to z błędnej pielęgnacji skóry, nieodpowiedniego
> doboru kosmetyków do rodzaju skóry? czego unikać?

O ile dobrze pamiętam, nie podawali żadnych konkretnych nazw kosmetyków.
Pisali, że główną przyczyną trądziku jest niewłaściwie dobrana pielęgnacja,
np. nieodpowiednie kremy z filtrem, które zatykają pory i w efekcie powodują
powstawanie zaskórników. Tak samo jak niewłaściwe obchodzenie się ze skórą,
np. nieświadome drapanie twarzy na tle nerwowym. To co mnie osobiście
utkwiło w pamięci to stwierdzenie, że mitem jest traktowanie pewnych
produktów spożywczych jako przyczynę trądziku (np. czekolada).

Ligeia

REWELACJA
Dobudowa zębów
perfumy - zielona herbata