Re: tran

Data: 2007-03-10 22:57:02
Temat: Re: tran
Od: "Maja" <e...@i...pl>

On 10 Mar, 21:03, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1173555277.395128.267170@30g2000cwc.g
ooglegroups.com...
> On 10 Mar, 01:45, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Maja"
<e...@i...pl> napisał w
glegroups.com...

> [...]
> jest święcie przekonanych, że taki jest los człowieka i trzeba się temu
> podporządkować. Troszkę łatwiej mają ludzie wierzący (nieważne jakiej
> religii), bo oni żyją jakąś nadzieją na poprawę...
> I ja to wiem, więc nie moim zamiarem jest przekonywanie ludzi czy to do DO,
> czy do diety ograniczającej węglowodany czy japońskiej. Ja czasem podaję
> tylko link na stronę internetowa "optymalnych". A człowiek sam sobie
> decyduje...Tak ja to widzę Maju... Ja bardzo dużo pomagam ludziom z Poznania
> i okolic, poświęcam im bardzo dużo czasu, ale tylko i wyłącznie wtedy jak

I tutaj mówisz "po ludzku" :) I jeśli jest tak, jak piszesz, to bardzo
się cieszę, naprawdę.

To nie jest nic osobistego Jurku, nic do Ciebie nie mam. Tylko do tej
diety :)
Po prostu ja osobiście nie jestem w stanie jeść tłusto. Mam swój
sposób odżywiania, któremu jestem wierna od 12 lat, który jest nie
tyle moją "dietą", ile moim nawykiem żywieniowym :)
Moja waga nie ulega wahaniom, cholesterol (zarówno całkowity, jak i
HDL, i LDL) jest idealny, a mój przewód pokarmowy jest "w siódmym
niebie" :). Nie wyobrażam sobie zmiany swoich nawyków żywieniowych,
nie wyobrażam sobie jedzenia tłustych mięs, niestety, ani całkowitego
wyeliminowania owoców. Owszem, spożywam dość mało węglowodanów, a w
mojej diecie przeważają ryby, nabiał i warzywa. Ale jem chudo! I
jeszcze jedno - staram się nie łączyć białek z węglowodanami.
Ten rodzaj odżywiania sprawdza się w moim przypadku. Nie namawiam
natomiast nikogo do stosowania mojej "diety", ponieważ uważam, że
każdy organizm ma inne wymagania, których tu na grupie nie poznamy :).

Pozdrawiam,
Maja