Re: [trochę OT] stepper do domu

From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [trochę OT] stepper do domu
Date: Thu, 1 Mar 2007 13:53:01 +0100

Użytkownik "Kalinka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:es6g15$b30$1@news.onet.pl...

> chcę kupić steper, fundusze to... hm max 300 zł. Więcej wolałabym
> nie widawać, bo znając mój słomiany zapał za kilka miesięcy steperek
> pewnie
> wyląduje w piwnicy:/
> No, ale póki co chcę ćwiczyć i zrzucić parę kg, a raczej ujędrnić te,
> które
> mam. :)
> Na allegro jest tego zatrzęsienie, nie wiem, co wybrać. Chyba wolałabym
> steper z kolumną. Czy taki byłby ok na zwykłe domowe ćwiczenia?
> allegro.pl/item168957754.html

Szczerze mowiac bardziej bym polecala orbitrek, wtedy pracuja wszystkie
miesnie i mozna ladnie wyrzezbic sylwetke i zrzucic cos, jesli jest co
rownomiernie i bez obciazenia stawow i kregoslupa, no ale to juz jest
wiekszy wydatek.

Jesli faktycznie Twoj zapal taki slomiany to moze nie kupowac od razu czegos
dobrego, a na probe cos taniego i zobaczysz czy dajesz rade systematycznie
cwiczyc, bo bez systematycznosci nic nie zdzialasz. Ja uzytkuje m.in.
orbitrek, przynajmniej ze 3 razy w tygodniu na 10km i jestem zadowolona
efekty widze, a przy tym nie cierpi moj krzywy kregoslup.

--
pozdr,
ewka