[trochę OT] stepper do domu

1. Data: 2007-03-01 12:13:25

Temat: [trochę OT] stepper do domu
Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, piszę tu bo nijak nie mogę znaleźć grupy fitnesowej.
chcę kupić steper, fundusze to... hm max 300 zł. Więcej wolałabym
nie widawać, bo znając mój słomiany zapał za kilka miesięcy steperek pewnie
wyląduje w piwnicy:/
No, ale póki co chcę ćwiczyć i zrzucić parę kg, a raczej ujędrnić te, które
mam. :)
Na allegro jest tego zatrzęsienie, nie wiem, co wybrać. Chyba wolałabym
steper z kolumną. Czy taki byłby ok na zwykłe domowe ćwiczenia?
allegro.pl/item168957754.html
Na co zwracac uwagę podczas zakupu? Gdzie mogą kryć się pułapki? Prosze o
rady.
K.

2. Data: 2007-03-01 12:53:01

Temat: Re: [trochę OT] stepper do domu
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalinka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Na allegro jest tego zatrzęsienie, nie wiem, co wybrać. Chyba wolałabym
> steper z kolumną. Czy taki byłby ok na zwykłe domowe ćwiczenia?

Szczerze mowiac bardziej bym polecala orbitrek, wtedy pracuja wszystkie
miesnie i mozna ladnie wyrzezbic sylwetke i zrzucic cos, jesli jest co
rownomiernie i bez obciazenia stawow i kregoslupa, no ale to juz jest
wiekszy wydatek.

Jesli faktycznie Twoj zapal taki slomiany to moze nie kupowac od razu czegos
dobrego, a na probe cos taniego i zobaczysz czy dajesz rade systematycznie
cwiczyc, bo bez systematycznosci nic nie zdzialasz. Ja uzytkuje m.in.
orbitrek, przynajmniej ze 3 razy w tygodniu na 10km i jestem zadowolona
efekty widze, a przy tym nie cierpi moj krzywy kregoslup.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-03-01 13:16:05

Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> orbitrek, przynajmniej ze 3 razy w tygodniu na 10km i jestem zadowolona
> efekty widze, a przy tym nie cierpi moj krzywy kregoslup.

Ja kręgosłup mam prosty jak drut, za to stawy biodrowe niestety w kiepskim
stanie - przetrenowanie we wczesnej młodości:/
Zapomniałam dodac, że póki co mamy jeden pokój i nic dużego się nie zmieści.
:( Myślę, że orbitrek to wielka machina...

4. Data: 2007-03-01 13:43:43

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kręgosłup mam prosty jak drut, za to stawy biodrowe niestety w kiepskim
> stanie - przetrenowanie we wczesnej młodości:/

Ja niestety i kregoslup krzywy, a w dodatko we wrzesniu wjechal na swiatlach
we mnie samochod, takiego mialam pecha ze akurat w moje drzwi i doszly
problemy z odcinkiem szyjnym, stawy biodrowe tez od dziecka mialam jakies
dokuczajace wiec nawet zrobienie zwylych 20 przysiadow odczuwam i w
kregoslupie i w stawach, a przy orbitreku moge spokojnie sobie cwiczyc i
poki co jest ok, co mnie bardzo cieszy, bo do tego pory tylko basen, nawet
pobiegac zbyt dlkugo nie moge, bo stawy czuje potem.

> Zapomniałam dodac, że póki co mamy jeden pokój i nic dużego się nie
> zmieści.
> :( Myślę, że orbitrek to wielka machina...

No to juz gorzej, nie wiem jakie sa najmniejsze, ale moj np. zajmuje
ok.110cm x 80cm, a nie jest tym najwiekszym, bo wybierajac go wybralam
ubozsza i mniejsza wersje.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2007-03-01 16:51:38

Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poki co jest ok, co mnie bardzo cieszy, bo do tego pory tylko basen, nawet
> pobiegac zbyt dlkugo nie moge, bo stawy czuje potem.

A to nie jest tak z tym orbitrekiem że człowiek namacha się rękami i nogami
w powietrzu i nic a nic nie spali? Kiedyś jakiś mój znajomy trener śmiał się
z tego urządzenia (wówczas dopiero pojawiło się w Polsce) że równie dobrze
można położyć się na plecach i wymachiwać czym się chce :/

Czy orbitrek z allegro za 300 zł to mega szajs?

6. Data: 2007-03-01 17:22:21

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tego urządzenia (wówczas dopiero pojawiło się w Polsce) że równie dobrze
> można położyć się na plecach i wymachiwać czym się chce :/

Widocznie trener ten nie probowal jescze na tym cwiczyc, bo po takim
cwiczeniu na orbitreku tak samo czujesz zmeczenie miesni jak i po zwyklym
cwiczeniu. To jest cos jak polaczenie steppera, rowerku i biezni. Nie jest
to tak ze sobie luzacko wymachujesz rekami i nogami ;) Miesnie posladkow,
bioder i nog pracuja bardzo intensywnie, mozna sobie pomoc dokladajac wiecej
sily do ruchow rak, wtedy tez miesnie rak, plecow, barkow i klatki
piersiowej mocniej cwicza. Ja zawsze jak czuje wieksze zmeczenie w nogach to
bardziej pomagam rekami, zeby cwiczenie nie bylo jednostajne.

> Czy orbitrek z allegro za 300 zł to mega szajs?

Musisz patrzec na magnetyczny nie mechaniczny, no i dobrze jakby mial pomiar
pulsu. Fajnie jak ma wiecej bajerow, ale te dwie rzeczy sa najwazniejsze. Ja
w sumie teraz to glownie patrze na dystans i mierze puls od czasu do czasu,
a te inne bajery juz mi sie znudzily. Nie wiem za ile najmniej mozna kupic
cos sensownego, ale czasem lepiej dolozyc niz kupic badziew i potem mialby
stac rozklekotany.

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2007-03-01 20:12:47

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba wolałabym
> steper z kolumną. Czy taki byłby ok na zwykłe domowe ćwiczenia?

Witam,
zdecydowanie z kolumną. Mam bez, i robię ją sobie od stojaka na CD, hehe. Co
do wspomnianego orbitreka... jeżeli jeszcze z niego nie korzystałaś, to
spróbuj, ja miałam dziwne uczucie, jakby niestabilności albo raczej problem
ze zgraniem ruchów rąk i nóg. Coś mi ciągle uciekało;)
pozdrawiam
bramka

8. Data: 2007-03-01 21:48:52

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalinka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A to nie jest tak z tym orbitrekiem że człowiek namacha się rękami i
nogami
> w powietrzu i nic a nic nie spali?

Jak się źle ćwiczy, to rzeczywiście można mieć rację. Chodzę na aerobik i
widzę, jak beznadziejnie niektóre kobiety ćwiczą. Ja, kiedy nie czuję
żadnego obciążenia, znaczy że ćwiczę źle. Przy każdym ćwiczeniu mięśnie
powinny być odpowiednio napięte, więc i na tym waszym orbitreku pewnie się
da :).

Maja

9. Data: 2007-03-02 07:16:04

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powinny być odpowiednio napięte, więc i na tym waszym orbitreku pewnie się

Ja np. zauwazylam, ze jak sie nie odrywa stop od podloza to wtedy napinaja
sie miesnie calej nogi i posladkow, a ja sie piete odrywa to w zasadzie
mozna sie poruszac tylko dzieki ciezarowi ciala i wtedy bardzo slabo
napinaja sie miesnie. Do tego trzeba dostosowac ta "przerzutke" czy jak to
sie zwie, jak np. przy sklali na tym od 1 do 10 cwicze na 8. Ja bardzo sobie
chwale to urzadzonko i widze pozytywne efekty pracy na tym :), a no chyba
najwazniejesze. Co prawda wspomagam sie jeszcze innymi cwiczeniami, ale
gdybym miala jeszcze raz podejmowac decyzje o zakupie tego sprzetu to
zdecydowalabym sie na 100%.

--
pozdr,
ewka

10. Data: 2007-03-02 09:00:08

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

Kalinko, a nie lepiej kupić sobie karnet na siłownię?
wild

[trojmiasto] makijaz do sesji foto
kolor szkieł?
Pilnie szukam-dobry dentysta Kr-ów Krowodrza
Matrix w Gdyni
Wypadajace wlosy - szampon