[trochę OT] stepper do domu

następny post »
From: "Kalinka" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: [trochę OT] stepper do domu
Date: Thu, 1 Mar 2007 13:13:25 +0100

Witajcie, piszę tu bo nijak nie mogę znaleźć grupy fitnesowej.
chcę kupić steper, fundusze to... hm max 300 zł. Więcej wolałabym
nie widawać, bo znając mój słomiany zapał za kilka miesięcy steperek pewnie
wyląduje w piwnicy:/
No, ale póki co chcę ćwiczyć i zrzucić parę kg, a raczej ujędrnić te, które
mam. :)
Na allegro jest tego zatrzęsienie, nie wiem, co wybrać. Chyba wolałabym
steper z kolumną. Czy taki byłby ok na zwykłe domowe ćwiczenia?
allegro.pl/item168957754.html
Na co zwracac uwagę podczas zakupu? Gdzie mogą kryć się pułapki? Prosze o
rady.
K.