suche zniszczone dłonie...i wogóle sucha skóra

1. Data: 2007-03-01 17:57:25

Temat: suche zniszczone dłonie...i wogóle sucha skóra
Od: ninaad <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od jakiegoś czasu mam problemy ze skórą dłoni. Jest mocno wysuszona,
napięta, ściągnięta, często piecze, na bokach palców i na wewnętrznej
stronie dłoni tworzą się zgrubienia.
Niestety mam pracę, która nie jest najlepsza dla skóry dłoni- mam
kontakt z różnymi chemikaliami, często się czymś poleję po dłoniach.
Staram się od jakiegoś czasu zmusić do pracy w rękawiczkach, ale wcale
nie jest lepiej- może tyle tylko, że dłonie mniej pieką trochę. Aha-
bardzo często też myję ręce, myślę, że to też może mieć wpływ na ich
wygląd. Mam 26 lat a dłonie wyglądają jak u 50-letniej, spracowanej
osoby.Zużywam tony kremów do rąk, ostatnio smaruję je też dermosanem,
ale to wszystko nie na wiele się zdaje
Co z tym robić?
A tak przy okazji- mam też dosyć suchą skórę, na nogach nawet bardzo
suchą- łuszczy się, "sypie"- równiez próbowałam różne balsamy i nic:(
Poradźcie proszę coś
Ninaad

2. Data: 2007-03-01 20:20:33

Temat: Re: suche zniszczone dłonie...i wogóle sucha skóra
Od: "Basia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninaad" <n...@g...pl> napisał

> A tak przy okazji- mam też dosyć suchą skórę, na nogach nawet bardzo
> suchą- łuszczy się, "sypie"- równiez próbowałam różne balsamy i nic:(
> Poradźcie proszę coś

Hej,
Też miałam bardzo suchą skórę nóg i pomógł mi krem Kermuren z 10%
zawartością mocznika.. "Intensywnie nawilża, natłuszcza oraz rozmiękcza
skórę. Likwiduje objawy nadmiernego rogowacenia oraz złuszczania skóry."

pozdrawiam,
Basia

3. Data: 2007-03-01 20:33:23

Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninaad" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wygląd. Mam 26 lat a dłonie wyglądają jak u 50-letniej, spracowanej
> osoby.Zużywam tony kremów do rąk, ostatnio smaruję je też dermosanem, ale

do rąk jest nawet taki zestaw, krem + bawełniane rekawiczki, które zakłąda
sie na noc.
nie wiem teraz jakie firmy, ale radzę po prostu jakis mocny krem z wazelina,
albo olejkiem smarowac wlasnie na noc, i zakladac owe bawelniane rekawiczki.

4. Data: 2007-03-01 21:55:00

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninaad" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zużywam tony kremów do rąk, ostatnio smaruję je też dermosanem,
> ale to wszystko nie na wiele się zdaje
> Co z tym robić?

Jeśli nie próbowałaś Alantanu to spróbuj. Zawiera substancje lecznicze, więc
może pomóc. Można wypróbować go w taki sam sposób jak proponuje Margaret -
razem z rękawiczkami. Może jakieś moczenie w ciepłej oliwie z dodatkiem soku
z cytryny by pomogło? Zauważyłam też, że u nas w aptekach pojawił się krem
E45, bardzo popularny w Anglii, ja sobie bardzo chwaliłam, niestety nie wiem
ile u nas kosztuje.
A dermatologa odwiedziłaś? Poza tym uważam, że jednak rękawiczki to
podstawa...

Maja

5. Data: 2007-03-02 07:21:54

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może tyle tylko, że dłonie mniej pieką trochę. Aha- bardzo często też myję
> ręce, myślę, że to też może mieć wpływ na ich wygląd.

Pewnie ta praca to powod zniszczonych rak, moze jednak sprobuj sie
przyzwyczaic do rekawiczek.
A jesli chodzi o krem to juz kiedys pisalam o kremie Glysolid, kupowalam go
kiedys w de dla wujka, ktory mial taki problem z dlonmi i to byl jedyny krem
ktory sobie chwalil, zamawial zawsze z 10 sztuk, jak mialam przyjechac.
Jesli nie jezdzisz do de, to poszukaj sklepow netowych niemieckich, ktore je
maja, bo na ebayu strasznie zdzieraja.

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2007-03-02 07:28:13

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyjechac. Jesli nie jezdzisz do de, to poszukaj sklepow netowych
> niemieckich, ktore je maja, bo na ebayu strasznie zdzieraja.

Np. tu:
http://www.yopi.de/Glysolid_Hautbalsam

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2007-03-03 15:45:26

Od: ninaad <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym uważam, że jednak rękawiczki to
> podstawa...
>
> Maja

A gdzie można kupić takie zwykłe bawełniane rękawiczki?

Ninaad

8. Data: 2007-03-03 17:34:17

Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym uważam, że jednak rękawiczki to
> A gdzie można kupić takie zwykłe bawełniane rękawiczki?

http://www.allegro.pl/item171859414_rekawiczki_bawel
niane_dla_fotografa_faktura_vat.html

9. Data: 2007-03-03 18:02:26

Od: ninaad <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki:)
Myślałam raczej o tradycyjnych sklepach- np może rękawiczki takie są do
dostania np w rossmanie itp? Na allegro już sama szukałam, tyle, że to w
ostateczności, bo to trochę bez sensu- towar 2,50 i do tego wysyłka za
6-7 zł. Ale jak nigdzie nie znajdę, to zostanie mi allegro

Ninaad

10. Data: 2007-03-03 18:25:25

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostateczności, bo to trochę bez sensu- towar 2,50 i do tego wysyłka za 6-7
> zł. Ale jak nigdzie nie znajdę, to zostanie mi allegro

Jak wrzucisz w googla hasło "rękawiczki bawełniane" to wyskakują oferty
sklepów z artykułami medycznymi oraz z odzieżą roboczą, może tam warto
poszukać.

--
Nika
Pisz tutaj

[trochę OT] stepper do domu
[trojmiasto] makijaz do sesji foto
kolor szkieł?
Pilnie szukam-dobry dentysta Kr-ów Krowodrza
Matrix w Gdyni