Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...

Data: 2010-01-18 08:59:24
Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"Iza" <f...@o...pl>
news:4f0beb51-8eec-482a-8523-993e28ab26d5@f12g2000yq
n.googlegroups.com...

> ___
> E.R wiesz....tak sobie myśle, ze gdybym jakimś cudem
> mogła sie w tej chwili u Ciebie znaleźć, to wzięłabym
> swoją rączkę zacisnęła w piąstke...a tą piąstka "huknęła" bym
> Cię w plecy...bo zdaje sie "płyta" Ci sie zacięła i ciągle to samo
> piszesz. ;)
> Kiedyś sie tak robiło z telewizorami lampowymi ... pomagało ;P
> ___
> Iza

hahaha ;)***
Ty mnie w plecy - ja Ci buzi :)
Ty mnie w plecy - ja Ci buzi :)
Ty mnie w plecy - ja Ci buzi :)
Ciekawe komu by się najpierw znudziło ;DDD
PS.
O 10:00 otwierają sklep przemysłowy, więc wyłączam kompa i biorę
się do roboty, bo zaczęło mi kapać z termy gazowej w kuchni,
musiałem wyłączyć dopływ wody i nie miałbym w czym garów
poumywać i w czym ugotować obiadku dla rodzinki.
narka Izko niedobra ;D
Jeszcze wrócę to "pagadim zajac" ;*

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~