trochę nie na temat śliczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )

1. Data: 2011-01-12 10:18:13

Temat: trochę nie na temat śliczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
Od: "Kuba P." <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam mam do oddania śliczne pieski
mama jest jest nie duża ( 17 kg ) ze schroniska , a tata to rodowodowy
owczarek podhalański.
pieski urodziły się 18 sierpnia 2009
są pogodne, wesołe i bardzo kochane
jak dorosną będą psami średnimi koło 30-35 kg
oddaje bo mam już 3 inne psy ( w tym mamę i tatę )

fotki psów http://picasaweb.google.com/poburka1/Pieski#

na wszelkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie 503 450 960

albo mailowo poburka(at)topr.pl

2. Data: 2011-01-12 10:26:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba P. wrote:

> witam mam do oddania śliczne pieski

Ale że co? Na sajgonki się nadadzą?

J.S,NMSP

3. Data: 2011-01-12 11:42:36

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-12 11:26, niebożę krys wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale że co? Na sajgonki się nadadzą?

Takie półtoraroczne? A nie za stare?

Qra
--
limitowana

4. Data: 2011-01-12 18:34:55

Od: "Kuba P." <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 12:42, Qrczak <q...@o...pl> wrote:
> Dnia 2011-01-12 11:26, niebożę krys wylazło do ludzi i marudzi:

> Takie półtoraroczne? A nie za stare?
>
> Qra
> --
> limitowana

przepraszam oczywiście urodziły się 18 sierpnia 2010

5. Data: 2011-01-12 18:46:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba P." <p...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
> --
> limitowana

przepraszam oczywiście urodziły się 18 sierpnia 2010

Przeszła na dietę wietnamską?

Fruktoza.
Re: I masełko też szwarcowane...
Re: Wracając do polepszaczy.