trojkat relacji spolecznych

1. Data: 2003-04-23 18:51:56

Temat: trojkat relacji spolecznych
Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyobraz sobie trojkat patologiczny na ktorego dwoch wierzcholka sa
fobia spoleczna oraz dyssocjalne zaburzenia osobowosci
co moznaby umiescic na trzecim wierzcholku?

--
Marsel

1. Data: 2003-04-23 19:15:17

Temat: Re: trojkat relacji spolecznych
Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyobraz sobie trojkat patologiczny na ktorego dwoch wierzcholka sa
> fobia spoleczna oraz dyssocjalne zaburzenia osobowosci
> co moznaby umiescic na trzecim wierzcholku?

Izolacja? :)

1. Data: 2003-04-23 19:29:19

Od: "puesto" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> napisał(a):

> wyobraz sobie trojkat patologiczny na ktorego dwoch wierzcholka sa
> fobia spoleczna oraz dyssocjalne zaburzenia osobowosci
> co moznaby umiescic na trzecim wierzcholku?

uzaleznienie, depresja
a czy o coś tu chodzi? ;-)
pozdrówka:-)

1. Data: 2003-04-23 19:34:59

Od: "Second" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <Marselon@p_czta.onet.pl> napisał w wiadomości
> wyobraz sobie trojkat patologiczny na ktorego dwoch wierzcholka sa
> fobia spoleczna oraz dyssocjalne zaburzenia osobowosci
> co moznaby umiescic na trzecim wierzcholku?

Co drugiego z nas czytelników grupy ?.

Second ;)

1. Data: 2003-04-23 19:49:51

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puesto:

> a czy o coś tu chodzi? ;-)

sam chcialbym wiedziec..

--
Marsel

1. Data: 2003-04-23 20:35:20

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uzaleznienie, depresja
> a czy o coś tu chodzi? ;-)

uzaleznienie? no chyba nie do konca, tak samo depresja nie musi wystapic, bo
moze ktos jest dyssocjalnym odludkiem czy jakims innym samotnikiem i jest mu
z tym dobrze.

1. Data: 2003-04-23 20:40:35

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Second:

> Co drugiego z nas czytelników grupy ?.
> Second ;)

jakby co, to ja bylem the first ;)

--
Marsel

1. Data: 2003-04-23 20:40:37

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puesto:

> a czy o coś tu chodzi? ;-)

jeszcze nie wiem, ciekaw jestem odpowiedzi
:-)

--
Marsel

1. Data: 2003-04-23 20:47:46

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze nie wiem, ciekaw jestem odpowiedzi
> :-)

Ja tam stawiam na izolacje :)

1. Data: 2003-04-23 20:56:51

Od: "puesto" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tdrk <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
bo
> moze ktos jest dyssocjalnym odludkiem czy jakims innym samotnikiem i jest
dyssocjalne zaburzenie osobowości rozumiem zgodnie z klasyczną terminologią
jako niegdys zwane socjopatia, psychopatia, osobowość antysocjalna itp, a te
jednostki nie zaliczają sie do odludków i samotników,wręcz przeciwnie są
towarzyscy, lubią sie bawić i uzywac sobie nieźle, nie licząc się z
innymi.Dlatego nie pasuje mi do nich fobia społeczna jako jedno z ramion
tego trójkata...Myslę, że możemy róznie definiować dyssocjalne zaburzenie
osobowości i może Marsel byś doprecyzował co autor miał na mysli?
pozdrówka:-)
aneta

Schizofrenia
praca magisterska
Problemy ze snem
Jak budować silną rodzinę - zaproszenie na spotkanie ze Stephenem R. Covey
Dlaczego pisma kobiece są tak popularne?