truetalk

1. Data: 2002-07-31 12:11:19

Temat: Re: truetalk
Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <ai8jju$ov7$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. Mania pisze, ze:
> chciałam pogadać o gadaniu :o)
<......>

wybaczamy ci te chwile odwagi ;)

1. Data: 2002-07-31 12:28:38

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <M...@n...tpi.pl>,
szanowny kol. Marsel pisze, ze:
> w poprzednim art. <ai8jju$ov7$1@news.tpi.pl>,
> szanowny kol. Mania pisze, ze:
> > chciałam pogadać o gadaniu :o)

a tak na serio to chyba wiekszosc czeka na cud
moze odwrocic pytanie i zapytac czego chemy i co nas powsztrzymuje przEd
dazeniem do tego?

1. Data: 2002-07-31 12:37:26

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <ai8l45$27h$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. Mania pisze, ze:
<...>
> wymskło Ci się :)
> znaczy - Ty wybaczasz
> tak?

z tego co zauwazylem to takiE manifestowanie swojEgo rozgoryczenia do
niczego niE prowadzi

<...>
> zobaczyłeś moment (nieuwagi?)
> no tak skoro to tylko chwilowe to można wybaczyć

za chwile cos cie wciagnie i juz nie bedzie tak zle
to znaczy bedzie dalej zle bo ktos inny przejmie paleczke

> a więc takie wystapienie wymaga odwagi?
> więc może miec przykre konsekwencje?
> czego powinnam się obawiać?

braku jednozncznej odpowiEdzi i wiec zadnych z tego konsEkwEncji

> obracasz w żart :)
> dlaczego?

wydaje mi sie ze to twoja slabosc
i tak sobie zazartowalem
slabosc ze nie widzisz tego co inni potrzebuja, co nimi kieruje
a to to samo co i toba..
nich lepiej sie zglosi ktos kto nie ma chwil zwatpienia
i wyjasni dlaczEgo - to tez sie nie uda
no i to jest wlasnie czcze gadanie

okresl cEl, moze bedzie latwiEj wtrafic

1. Data: 2002-07-31 12:58:12

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <ai8lg0$aqj$1@news2.tpi.pl>,
szanowna kol. Mania pisze, ze:
<...>
> czego chcemy?
>
> a może czego chcę?
>
> a jesli się okaże że jednak wszyscy chcemy tego samego?

nawet jEsli tak jest, to watpie zebysmy chcieli zdac sobie z tEgo sprawe
przeciez jestesmy indywidualistami w stadzie (niespelnionych takich
samych potrzeb)

> bardzo bardzo ciekawe pytanie

ej, jeszce gotowm ppomyslec ze sie zastanawiasz nad nim

1. Data: 2002-07-31 12:59:17

Temat: truetalk
Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałam pogadać o gadaniu :o)

o tym, że tak trudno mi ostatnio wyciągnąć
na psp dla siebie jakąś esencję

brak mi rozmów, które coś tworzą

to znajduję
to zazwyczaj gumki recepturki
zawinięte na buteleczkach zakwasów
wycisniętych z odessanych z wartości żywicznych
umysłów
stresciłabym je tak:
i ty to nazywasz problemem?
zrób tak i tak (najlepiej dokładnie tak jak ja)
i przestań marudzić

albo:
A: - dupa maryny jest słodka jak diabli
B: - tak helikoptery to rózowe peniski

ja mam pytanko:
po co tu jesteście??

Mania

PS zaznaczam stanowczo:
za cholerę nie znam odpowiedzi

1. Data: 2002-07-31 13:25:02

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" news:MPG.17b1f24f309b865e989719@news.tpi.pl...
> w poprzednim art. <ai8jju$ov7$1@news.tpi.pl>,
> <......>
>
> wybaczamy

wymskło Ci się :)
znaczy - Ty wybaczasz
tak?

zrobiłam coś nagannego
coś za co należy się kara
ale wspaniałomyślnie postanowiłeś wybaczyć

> ci

mnie

> te chwile

zobaczyłeś moment (nieuwagi?)
no tak skoro to tylko chwilowe to można wybaczyć

> [...]

obracasz w żart :)
dlaczego?

1. Data: 2002-07-31 13:31:34

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

o!

Użytkownik "Marsel" news:MPG.17b1f66485fa1998971a@news.tpi.pl...
> a tak na serio to chyba wiekszosc czeka na cud
> moze odwrocic pytanie i zapytac czego chemy

właśnie:
czego chcemy?

a może czego chcę?

a jesli się okaże że jednak wszyscy chcemy tego samego?

> co nas powsztrzymuje przEd dazeniem do tego?

bardzo bardzo ciekawe pytanie

:)
Mań

1. Data: 2002-07-31 13:34:38

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <ai8nav$f0m$1@news2.tpi.pl>,
szanowny kol. Mania pisze, ze:
<...>
> tzn że, jeśli opowiadam o tym co mnie męczy
> to robię to bezsensu; bo robienie czegoś co nie przynosi efektów
> jest jałowe - czy tak?

generalnie nie uwazam tak!

ale tu oddczytalem twoja wypowiedz jako wyraz niezadowolenia
z rodzaju, stylu, poziomu, i jak tam jeszcze zwac, dyskusji na psp
(moze chcialem/spodziewalm sie to odczytac, bo sam mam takie odczucia)

> dlaczego?
> co byś uznał za takie efekty?

zmiane odczuc, zanik rozgoryczEnia
co tez moze wynikac z podjecia decyzji typu 'koniec z tym'
lub akcepatacja i jakis stopien zrozumienia (czy wyrozumialoasci)

<...>

> yhm
> zdaje się, że zauważyłeś moje ostatnie rozmowy na grupie,

katem oka - moze, ale z pewnoscia nie wciagnely mnie
nawet odpychaly. i dobrze. i tak za duzo rzeczy mnie wciaga ku ogilnem
niezadowoleniu

> to, że jednak mnie wciagają i że mam z tego satysfakcję,
> ale jednak do czasu gdy ktoś "przejmie pałeczkę"
> wówczas wg Ciebie czyję rozgoryczenie, tak?

chodzilo mi raczej o drugi koniec tej paleczki
ten zwiazany z zatysfakcja jest okragly i gladki, pasuje do dloni
ten drugi raczej ciezki i robi spustoszenie w myslach jesli go
przylozyc do glowy
co ciekawe sami sie walimy ta pala

<...>
> aha, czyli sadzisz, że naturalnym profitem, rzeczywistą
> konsekwencją rozmowy powinna być rzeczowa konkluzja
> "recepta" (potwierdzaj jeśli nadążam za Twoim tokiem myslenia)

wniosek ktory poszerza c\ma cos tam (pole widzenia np.)
lub daje impuls do dalszego zadzialania w kier.
no, czasem tez dobrze sie poklepac po plEcach (czy tylku - jak kto lubi)
w celach spoleczno-towarzyszko-rozrywkowych
w zasadzie to kazdy moze miec inne zapotrzebowanie, rozne proporcje i
biezace braki.

<...>
> podejżewam, że oczekiwałbyś bym była jasnowidzem,
> że to texty które czytam na grupie jednoznacznie
> określają potrzeby i pobudki osób je wygłaszających,
> hmm zdaje się, że podejżewasz mnie o brak empatii,
> ba! moze wręcz upośledzenie w tej materii

moze chwilowE otepienie, przyciemnienie. powiedzmy od slonca.
to raczej sprawy oczywiste, nic nie ma wspolnego z jasnowidzeniem
tylko z widzEniem w ogole
nie udawaj Greka

<...>
> więc wskazujesz mi drogę, taką bym spojżała na siebie
> i wówczas bedę wszystko wiedziała o innych - ?

dobre sobie, ja droge. wypraszam sobie.
zauwazam tylko ze mechanizmy moga byc podobne
a w wielosci tresci sila (tez destrukcyjna)

<...>
> a Ty nie lubisz "czczego gadania";
> więc jeszcze zaytam raz:
> co tym czczym gadaniem nie jest?
> (czyzbym kręciła się w kółko?)

no wlasnie takie ktore nie nie budzi sie impulsem, mimochodem
bo akurat tu jestesmy i sie zanudzamy
tylko wynika z glebszych potrzeb a ma na celu realizacje tych potrzeb
przy czym dobrze jesli jest to jasno widziane przez strony rozmowne :)
czyli - w trzech literach - cel

> cel?
> :o)
> gdybym go znała, nie było by mnie tutaj

nie koniecznie, zalezy jaki bylby to cel.

1. Data: 2002-07-31 14:03:01

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" news:MPG.17b1f874937dee998971b@news.tpi.pl...

> [...]
> niczego niE prowadzi

tzn że, jeśli opowiadam o tym co mnie męczy
to robię to bezsensu; bo robienie czegoś co nie przynosi efektów

no i wyglada przede wszystkim na to,
że Ty nie dostrzegasz żadnych efektów "manifestowania
własnego rozgoryczenia"
dlaczego?
co byś uznał za takie efekty?

> [...]

konsekwencją rozmowy powinna być rzeczowa konkluzja
"recepta" (potwierdzaj jeśli nadążam za Twoim tokiem myslenia)

yhm - rozumiem

1. Data: 2002-07-31 14:31:19

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <ic5070_@/wp.pl> wrote in message
| w poprzednim art. <ai8jju$ov7$1@news.tpi.pl>,
| <......>
|
| wybaczamy ci te chwile odwagi ;)

pod warunkiem, że szybciutko szybciutko złożysz samokrytykę :-)

saulo

Re: Głupota nie boli - "oskarowi", aby "liczył słowa" (c.d. ?ródło patologii...)
Socjologizacja psychologi
odchodzę... papa
Zaproszenie do pracy z młodzieżą
Chat - obecnie w roli głównej amnesiac_wawa