Re: trwała...

Data: 2003-07-07 17:54:28
Temat: Re: trwała...
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl>

Użytkownik "soledad" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bebvds$ecu$1@news.onet.pl...
> Czy któraś z Was miała na głowie takie
> drobne, mocne loczki?? Chyba wiecie o co mi chodzi ;-)
> Jeśli tak, podzielcie się wrażeniami. Zastanawiam się czy nie zrobić
sobie
> czegoś takiego na głowie...
>
> Ja mialam cos takiego, robial to ponad rok temu w salonie u mamy
kolezanki.
> Zepsulam niestety efekt pierwotny, poniewaz zaraz po trwalej nalozylam na
> nia dosyc mocna farbe wiec loczki troche sie rozprostowaly. Tego bledu juz
> nie powtorze. Jesli chcesz moge ci na priv'a podeslac zdjecia ktore byly
> [...]

Ooo dziekuje bardzo chetnie obejrze :)
Chodzi mi o to ze nie wiem jak uzyskac odpowiedni efekt - nie chce miec na
glowie "siana" tylko takie .. hmm.... ciezko mi sie dzis wyslowic ;) chodzi
o to zeby wlosy nie wygladaly jak u pudla ale zeby kazde pasmo bylo
"oddzielne" i mozna sie bylo doczesac. Czy to zalezy od wlosow czy zdolnosci
fryzjera?

Mam teraz na glowie balejaz (jeden kolor) i chcialabym dodac drugi + trwala.
Balejaz byl robiony jakis 1-1,5 temu czy to nie za szybko na trwala?? co
zrobic najpierw - drugi kolor balejazu czy trwala?? w jakim odstepie
czasu???

ufff ile pytan ;-)

pozdrawiam!!
Kasia