Re: trwała...

Data: 2003-07-07 18:16:13
Temat: Re: trwała...
Od: "soledad" <s...@p...onet.pl>

> Ooo dziekuje bardzo chetnie obejrze :)

juz wysylam zdjecie :)

> Chodzi mi o to ze nie wiem jak uzyskac odpowiedni efekt - nie chce miec na
> glowie "siana" tylko takie .. hmm.... ciezko mi sie dzis wyslowic ;)
chodzi
> o to zeby wlosy nie wygladaly jak u pudla ale zeby kazde pasmo bylo
> "oddzielne" i mozna sie bylo doczesac. Czy to zalezy od wlosow czy
zdolnosci
> fryzjera?

wydaje mi sie ze to zalezy tylko i wylacznie od zdolnosci fryzjera - moje
wlosy byly strasznie zniszczone, ale mimo tego trwala wygladala slicznie.

> Mam teraz na glowie balejaz (jeden kolor) i chcialabym dodac drugi +
trwala.
> Balejaz byl robiony jakis 1-1,5

(miesiaca???? tygodnia???) bo w sumie nie wiem?

temu czy to nie za szybko na trwala?? co
> zrobic najpierw - drugi kolor balejazu czy trwala?? w jakim odstepie
> czasu???

Wiem ze na poczatek robi sie trwala - wynika to z tego, ze plyn uzywany do
trwalej wyplukuje barwniki - mnie wszystko splynelo do koloru, ktory mialam
po rozjasnianiu wlosow. Dlatego zaleza sie odczekac przynajmniej (chyba)
tydzien miedzy trwala a farbowaniem...

To tyle na razie .. wysylam zdjecie i pozdrawiam.

.... soledad ....