Re: tuje

Data: 2000-04-17 10:37:13
Temat: Re: tuje
Od: "JaS" <j...@t...pl>

Szanowny (-a) Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> wyklepał (-a)
takie oto coś:
> 1. Ukorzenić zielne - półzdrewniałe gałązki

Wybacz laikowi, ktory jedynie przysluchuje sie rozmowom na tej grupie,
ale...
mozna ukorzenic tuje z galazki?
Pytam, bo mam piekna tuje (ma teraz ok. 3-4 m wysokosci i 2 m obwodu),
ale nie mam pojecia jak sie nazywa fachowo. Za niedlugi czas bede chcial
uporzadkowac ogrod na obecnej budowie i chcialbym miec tam takie tuje
jak ta rosnaca w starym domu. Czy jesli odetne kilka galazek starej tui,
wsadze do wody a potem do gruntu - przyjmie sie?

JaS