twoj mezczyzna i klub go-go

61. Data: 2002-11-27 10:39:09

Temat: Re: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3DE4968B.1DAEF651@poczta.onet.pl...

> A widzialas jak one to robia? To tylko zoo- ogladanie zwierzatek- nie
> obrazajac tych pan i ich pracy. Panowie tak na to patrza. I jeszcze maja
> ubaw z kolegów jak im fundna taniec którejs pani przed nosem na stole.
> Ani w tym nic z podtekstów ani nic groznego.
> Czego tu sie bac? Posmieje sie troche, napije piwa z kolegami,
> poswintusza wspolnie jakie ta albo tamta ma cyce i wróci do domu chetny
> do wpolnego loza ;) To to samo co ogladanie gazetki tyle, ze w klubie z
> kolegami. Nic w tym groznego.

To zoo, właśnie mi uświadomiło, co w tym groźnego. To traktowanie tamtych
kobiet jak zwierzaki.
Moje gratulacje.
Sowa - co właśnie duma, że chyba nie chce płacić za takie zoo.

62. Data: 2002-11-27 10:41:45

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sowa, może powinnaś zatem skorzystać z rad Agi i wybrać się z nim na te
> "rury"?

Po lekturze postów Agi, zaczyna mi się odechciewać, tego zoo. Chyba
dostrzegłam w tym aspekt ludzki.
Sowa

63. Data: 2002-11-27 10:50:13

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe wcale nie takie sliczne.

Mój mąż mówił, że murzynka była całkiem niezła;-))
--
Małgosia

64. Data: 2002-11-27 10:52:46

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ubaw z kolegów jak im fundna taniec którejs pani przed nosem na stole.
> Ani w tym nic z podtekstów ani nic groznego.

Nie widzisz nic groźnego w tym, że Twój TŻ traktuje innych ludzi jak
zwierzęta w zoo?
W dawnych czasach co niektórzy występowali na arenie jako karma dla lwów i
też wszystkim się podobało - takie oglądanie zwierzątek.
Marta

65. Data: 2002-11-27 11:02:28

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <as284p$bst$1@news.tpi.pl>, m...@w...pl says...
> [...]
> W dawnych czasach co niektórzy występowali na arenie jako karma dla lwów i
> też wszystkim się podobało - takie oglądanie zwierzątek.

Bo takie "zwierzece" traktowanie to chyba nie jest cos normalnego.
Dla mnie takie wyjscie to jak hmmm bo ja wiem... kino "lekkie latwe i
przyjemne" czy inne rozrywki. Ani sie nie slinie, ani nie robie nie
wiadomo czego. Po prostu milo jest i tyle.

A na pytanie dlaczego nie zona przy rurce w domu odpowiadam -
1. nie ma rurki,
2. zona jest jedna a kobiet w klubie wiecej
3. co ma powiedziec zona ktora chce sobie poogladac te panienki ? :) :)
(jak fajnie miec taka zone hehe)

K.

66. Data: 2002-11-27 11:03:58

Temat: Re: Re: klub go-go dla każdego
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <as28c4$e5p$1@news.tpi.pl>, a...@w...pl says...
> A nie lepiej wybrać sobie faceta, który znając opinię swojej
> partnerki na ten temat, jej obawy i takie tam różne, uszanuje to
> i nawet ze świadomością, że te obawy są bezpodstawne, zrezygnuje
> z takiej rozrywki?

Oczywiscie ze najlepiej, ale jak widac z postu reny nie zawsze sie ma
takiego :)

Kuba, co by nie poszedl jesli TZ by to przeszkadzalo, a jak nie
przeszkadza to w sumie i tak nie chodzi bo nie ma zbytnio ochoty. Ale
czasem, czemu nie :)

67. Data: 2002-11-27 11:07:38

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
> [...]
> partnerki na ten temat, jej obawy i takie tam różne, uszanuje to
> i nawet ze świadomością, że te obawy są bezpodstawne, zrezygnuje

Pewnie że lepiej. A od strony faceta jeszcze lepiej
znaleźć sobie kobietę która będzie gustowała w tych samych
rozrywkach? ;-) I żeby obydwie strony nei musiały z niczego
rezygnować? ;-) Każdy kij ma dwa końce.
Asia

68. Data: 2002-11-27 11:08:05

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w
wiadomości news:MPG.184eadc57cfd683498976e@news.onet.pl...
> [...]

partnerki na ten temat, jej obawy i takie tam różne, uszanuje to
i nawet ze świadomością, że te obawy są bezpodstawne, zrezygnuje

Pozdrawiam
Hanka, co by nie zabroniła, tylko ładnie poprosiła, żeby nie
szedł z powodów x, y i z, a gdyby jednak poszedł, miałaby temat
do przemyśleń
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

69. Data: 2002-11-27 11:14:03

Temat: Re: zoo i klub go-go
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
> O, witamy w klubie :) Ja z tych, co "po moim trupie", a raczej
> po rozwodzie, i poza przyczynami oczywistymi ("a one są
> ładniejsze
To jest przyczyna oczywista? :-( To smutne że kochane
kobiety tak myślą.

> nie życzyłabym sobie być z człowiekiem, który na drugiego
> cżłowieka patrzy jak na zwierzaka w zoo
Czy Twój/ Ty tak patrzycie to już zalezy od poziomu waszych uczuć/kultury
itd. Zasadniczo nie uważam że to taki rodzaj rozrywki.
Zasadniczo bo do tematu zoo można podejśc w różny sposób;
ja za każdym razem kiedy jestem w zoo stoję ile się da przy klatce
szympansów i wierz mi czuję niesamowity szacunek do nich i litość w stosunku
do ludzi; nie znam żadnej matki która zajmowała by się dziećmi
tak dobrze jak ona. Sama też nie czuję się tak dobra.

> rurze, na dowód przytaczając, co one o tych facetach myślą. Ja
> bym sobie nie życzyła, żeby o moim TŻ ktoś myślał w taki sposób.
Tak bardzo Ci zależy na opinii panienek rozbierających się po klubach?
Asia lubiąca go go;-)

70. Data: 2002-11-27 11:15:43

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
> Pewnie. Ale Jakub przedstawił alternatywę "albo pozwalasz, albo
> nie pozwalasz, a on i tak idzie, przy okazji cię okłamując".
> Chciałam zaprezentować trzecie wyjście :)
Zaprezentowałaś trzecie wyjście: mieć innego faceta, prawda?
(od strony kobiety).
A ja zaprezentowałam czwarte (od strony mężczyzny): znaleźć
sobie inną kobietę..
Asia

prośba o radę
prośba o radę