uczta kinomana - projekcja idealna. scenariusz i reżyseria - cbnet.

21. Data: 2008-09-29 13:19:53

Temat: Re: uczta kinomana - projekcja idealna. scenariusz i reżyseria - cbnet.
Od: miszczur <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R:

> jeśli ktoś ma ochotę, będę wdzięczny za ustosunkowanie się do jakiegoś
> punktu, szczególnie 4 :)
> - hej większość! bierzesz mnie za "tępą, głupiutką cipkę"?! gadaj,
> większość, do cholery! bo cię wydymam! :)

przyznaj się: znasz rona asmusa?
;-)

miszczur-

ps. powtarzam pytanie: czy znasz rona asmusa? ;-)

--
widziałem już kota bez uśmiechu, ale uśmiech bez kota zobaczyłem po raz
pierwszy w życiu

22. Data: 2008-09-29 13:23:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego?
Co się zmieniło?

Przecież lubisz ze mną gadać?
Zasypujesz mnie dziesiątkami zagajeń, zaczepień, para-zapytanek_posranek...
itp.
Nie?

Dlaczego już nie mogę na ciebie liczyć?
Dlaczego??? :(

Powiedz to, powiedz mi, trnq... )):
No, wyjaśnij mi to.
Czekam.

--
CB

23. Data: 2008-09-29 13:24:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

miszczur pisze:
> tren R:
>>

> przyznaj się: znasz rona asmusa?
> ;-)
>
> miszczur-
>
> ps. powtarzam pytanie: czy znasz rona asmusa? ;-)

czy to się nagrywa...?

--
jestem w sobie zakochany.
niestety bez wzajemności.

24. Data: 2008-09-29 13:25:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Dlaczego?
> Co się zmieniło?

nazwijmy to tak:
wyczerpały sie moje baterie zasilające osłonę antyfarmazońską :)

25. Data: 2008-09-29 13:27:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fakt. tu mnie masz :)
> na swoją obronę dodam, że w takim razie do tej pory musiała być to
> spójność jego koncepcji z moją wizją. a teraz musi być jakoś odwrotnie
> :)))

Całkiem serio mówiąc, wizja cbneta nie jest z dupy wyssana :) Przykładowo
całkiem niedawno (czyli na przestrzeni 2 lat) gaworzyłem sobie z niejaką
Fragille, która wtedy była Mają, ale wszyscy już wiedzieli, że to Fragille
czy jakoś tak. Jak bonie dydy, sam All udzielił mi wtedy swego wsparcia
pisząc do niej coś w stylu ~"Słuchaj się P.D. bo warto" :) Jak to jest
TrenR, że ja nigdy nie wcinam się gdy ty próbujesz kogoś do czegoś
przekonać, ty nigdy nie wcinasz się w moje pogadanki. Można powiedzieć, że
jest parę osób które sobie w drogę nie wchodzą ... wygląda to tak, iż
czekają na swoją kolej aby przejąć target ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

26. Data: 2008-09-29 13:39:43

Od: miszczur <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R:

> czy to się nagrywa...?

nie kłam, że o tym nie wiedziałeś!

miszczur-

27. Data: 2008-09-29 13:41:48

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> wiedzieli, że to Fragille czy jakoś tak. Jak bonie dydy, sam All
> udzielił mi wtedy swego wsparcia pisząc do niej coś w stylu ~"Słuchaj

no, ale że co, że ja z fragilką nie gadałem?
chyba do czasu, jak dg wspomniał coś o groźbach ze strony jej męża.
zresztą ona zaraz zniknęła - ale możliwe, że tu się gdzieś czai :)

> [...]
> pogadanki. Można powiedzieć, że jest parę osób które sobie w drogę nie
> wchodzą ... wygląda to tak, iż czekają na swoją kolej aby przejąć target ?

osobiście zdaje się, ze nie angażuję sie w twoje dysputy z ikselką i
flyerem - czy jeszcze kogoś masz na myśli?
o ile mogę powiedzmy "zaobserwować" występowanie takiego efektu, to
przyczyny widzę raczej po stronie czysto komunikacyjno-osobowościowej.
do pewnych osób/dyskusji mnie ciągnie, do innych jakoś nie. kors - można
się pytać dlaczego. ale tak czy owak, nie ma w tym świadomej celowości.
przejmowania targetu, jak to zalotnie ujmujesz.

i rzeczywiście tak jest, że nie wcinamy się w nasze pogadanki?
kurcze, uczuliłeś mnie na to, będę teraz, tak naturalnie, dorzucał do
każdego twojego postu zdanie "a chuj ci tam w dupę" - żeby zatrzeć to
dziwne wrażenie.

tak czy owak - nie z dupy mówisz...?
a chuj ci w... eeee...

28. Data: 2008-09-29 13:43:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie p*l. :)
Tego mi nie wmówisz. Sorry. ;)

Niby nie chcesz o niczym gadać, ale odpowiadasz frontalnym atakiem,
a teraz udajesz, że wycofujesz się rakiem [jak obrażona damulka-srulka].

Zdecyduj się: atakujesz, czy wycofujesz się rakiem?

Czy zdajesz sobie sprawę, że jesteś "krystalicznym" przypadkiem
psychopaty?
Czy studia psychologiczne były ci potrzebne do wypracowania
efektywnych metod adaptacji oraz bardziej zadowalających cię
technik interakcji z otoczeniem?

Skąd twoje zainteresowanie "trochę" NLP?

Jak oceniasz poziom swojej inteligencji emocjonalnej?
Dość wysoki, wysoki, bardzo wysoki, niepospolicie bardzo wysoki,
niespotykanie wysoki?

Szczerze. :)
Proszę. ;)

29. Data: 2008-09-29 13:46:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

miszczur pisze:
> tren R:
>
> nie kłam, że o tym nie wiedziałeś!

/szeptem na boku zasłaniajac usta ręką/
sprawdziliście, czy jakośc jest ok?

/głośno krzycząc/
nic nie powiem, wypuśćcie mnie skurwysyny!!

30. Data: 2008-09-29 13:48:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś chyba kręcisz. :)

Kiedyś się wcinał. Np w naszą.
Zdaje się o klapę mojego sedesu chodziło. ;)
A ściśle o moje obawy przed widokiem twojej głowy pod tą klapą.

PS: a może to był tylko Flyer?

--
CB

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> ... Jak to jest TrenR, że ja nigdy nie wcinam się gdy ty próbujesz kogoś
> do czegoś przekonać, ty nigdy nie wcinasz się w moje pogadanki.

Z pracy
Re: Dr House odc. 41
PO CO?!
Rozmowa z Domini Kanem, szczekajacym na sekty.
głupie zwiastowanie