ukraińska wódka pieprzowa

31. Data: 2005-06-22 15:29:31

Temat: Re: ukraińska wódka pieprzowa
Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W rozsądnej cenie? Z wódek produkowanych w Polsce pijam zwykle Maksimusa
> lub Eristoffa. Myślę, że jest poza tym jeszcze kilka przyzwoitych wódek
> Gatunkowych raczej nie kupuję, jeżeli już to sam robię nalewy i
> komponuję.

i według ciebie maximus nie leci spirytusem a nemiroff owszem i to podłym???

w takim razie chyba piłeś nemiroffa w wersji samoróbka stadionowa

32. Data: 2005-06-22 18:00:57

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d9c0h0$dbb$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Alko" <N...@X...pl> wrote:

> i według ciebie maximus nie leci spirytusem a nemiroff owszem i to podłym???

Tak.

> w takim razie chyba piłeś nemiroffa w wersji samoróbka stadionowa

Może. A może jest tylko taki.

Władysław

33. Data: 2005-06-23 16:03:40

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.

> Może. A może jest tylko taki.

W takim raqzie mam rozumiec ze np wedlug ciebie stolichnaya to siara a np
absolwent tez jest zajebista klasa wodeczka??

34. Data: 2005-06-23 17:48:08

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d9enjk$o30$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Alko" <N...@X...pl> wrote:

> podłym???

> W takim raqzie mam rozumiec ze np wedlug ciebie stolichnaya to siara a np
> absolwent tez jest zajebista klasa wodeczka??

A skąd niby wyciągnąłeś taki wniosek?

Władysław

35. Data: 2005-06-23 18:47:38

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> A skąd niby wyciągnąłeś taki wniosek?

bo absolwent jest qódką porównywalną w walorach smakowych do Maximusa,
znaczy obie zapierdalają obierkiem oo kartofli, natomiast Stolichnaya też
jest wódką ze wschodu

36. Data: 2005-06-23 19:24:57

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d9f0e4$fg9$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Alko" <N...@X...pl> wrote:

> [...]
>

> bo absolwent jest qódką porównywalną w walorach smakowych do Maximusa,
> znaczy obie zapierdalają obierkiem oo kartofli,

Najwyraźniej piłeś Maximusa od baby z bazaru.

natomiast Stolichnaya też jest wódką ze wschodu

Z tego, że wódka jest ze wschodu, nie wynika, że jest dobra.

Władysław

37. Data: 2005-06-24 06:07:22

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"Alko" <N...@X...pl> nakibordził(a):

> bo absolwent jest qódką porównywalną w walorach smakowych do Maximusa,
> znaczy obie zapierdalają obierkiem oo kartofli

To ja nie wiem jakiego Ty Maximusa piłeś. Wg mnie i wielu moich znajomych
Absolwent do Maximusa się nie umywa.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

38. Data: 2005-06-27 15:08:09

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net> napisał w wiadomości
> "Alko" <N...@X...pl> nakibordził(a):

> To ja nie wiem jakiego Ty Maximusa piłeś. Wg mnie i wielu moich znajomych
> Absolwent do Maximusa się nie umywa.

no może przebarwiłem ale obie nie są rewelacyjne ui dużo gorsze od Nemiroffa

[Warszawa]Ankieta na temat atrybutów mieszkań.
mokre ciasto pod owoce
co na podróż dla dziecka
DZIĘKI
Kapusta, kalafior i cytryna