uleczalny homoseksualizm

151. Data: 2015-04-22 22:21:29

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1fu2flfjg5eyw.133a2ywbo66p1$.dlg@40tude.net...

> [...]
>
> Jakiś czas temu wstrząsnęła nami sytuacja dzieci adoptowanych przez
> gejowski małżeństwo z USA. George Harasz i jego ?małżonka? Douglas Wirth
> adoptowali łącznie dziewięciu chłopców. Skandal wybuchł w 2011 roku kiedy
> to dwóch adoptowanych chłopców, 5 - letni i 15 - letni, oskarżyło swoich
> przybranych "rodziców" o wykorzystywanie seksualne.
>

> - Gwałcili mnie na zmianę. Każdy kto robi coś takiego dziecku musi być
> chorą, obłąkaną osobą ? cytowały starszego chłopca portale w Polsce.
>

> GWAŁCILI MNIE NA ZMIANĘ. Wstrząsające zeznania chłopca adoptowanego przez
na-zmiane-wstrzasajace-zeznania-chlopca-adoptowanego
-przez-gejow

> Sprawa pedofilii w ostatnim czasie to temat najważniejszy w wielu
> serwisach informacyjnych, gazetach, na portalach internetowych. Jednak
> trudno doszukać się w nich jakichkolwiek wzmianek o pedofilach-gejach.
>
> Powstaje pytanie dlaczego? Może ktoś okrył ich parasolem ochronnym.
>
> Agata Bruchwald
>
> Na zdjęciu; Dziewczynka na tegorocznej Paradzie Równości organizowanej
> m.in. przez środowiska homoseksulane, fot. Prawy.pl/A. Bruchwald
> [link]
> http://www.prawy.pl/z-kraju/3958-do-40-proc-homoseks
ualistow-to-pedofile-w-mediach-cisza"

> [...]
> zależy od punktu siedzenia
> 06-11-14 - Senat nie zmienił przepisów, które otwierają furtkę dla
> małżeństw homoseksualnych i poligamicznych
> 15-11-14 - 7 lat więzienia za promocję homoseksualizmu
> 14-12-14 - Krwawa koloratka, czy wybielana jarmułka? Manipulacje
> Wyborczej. PORÓWNAJ SAM!
> 04-01-15 - Gejowska stolica Francji
> 18-01-15 - Wietnam zalegalizował homozwiązki
> 08-02-15 - Słowacy nie opowiedzieli się za rodziną
> 15-02-15 - Demoralizacji dalszy ciąg
> 17-02-15 - Księża oskarżeni w największej aferze pedofilskiej w

Tyle, że trwa wojna. Wojna, z której wielu porządnych ludzi nie zdaje sobie
sprawy. Demonstracje, dyskusje- to już wyczerpało swoje możliwości.

--

Chiron

152. Data: 2015-04-22 22:22:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Znam takiego osobiście. Młody człowiek, na studiach w Holandii, kiedy
> brakło forsy, "dla interesu" dał się spedalić! Niedługo pewnie rodzicom
> przywiezie "synową"...

Raczej zięcia:-)

No cóż- psychoterapeuta będzie z nim miał co robić przez długie lata

--

Chiron

153. Data: 2015-04-22 23:28:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej zięcia:-)
>
> No cóż- psychoterapeuta będzie z nim miał co robić przez długie lata

Ja myślę że będzie coś innego - on już do nieprzychylnej gejom
Polski nie wróci. Tam, w Europie Zachodniej znalazł tolerancję
której nie miał w ojczyźnie - tam zdobył się na odwagę aby
"wyjść z szafy" ze swoimi preferencjami seksualnymi...
A jak go rodzice w Polsce nie zaakceptują takim jakim jest to
po prostu przestanie ich odwiedzać i będzie sobie szczęśliwie
mieszkał tam gdzie go tolerują takim jakim jest, w Holandii.

154. Data: 2015-04-22 23:30:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle, że trwa wojna. Wojna, z której wielu porządnych ludzi nie zdaje
> sobie sprawy. Demonstracje, dyskusje- to już wyczerpało swoje możliwości.

Wojna o tolerancję i zaprzestanie prześladowań?

155. Data: 2015-04-23 00:49:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 22:21:29 +0200, Chiron napisał(a):

> Tyle, że trwa wojna. Wojna, z której wielu porządnych ludzi nie zdaje sobie
> sprawy. Demonstracje, dyskusje- to już wyczerpało swoje możliwości.

Wielu tzw porządnych ludzi generalnie niewiele obchodzi poza własnymi 4
ścianami. Niestety, rzutuje to na wynik tej wojny :-(
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

156. Data: 2015-04-23 00:51:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 22:22:27 +0200, Chiron napisał(a):

> Raczej zięcia:-)

Trudno powiedzieć, kto jest kim w tym związku.

> No cóż- psychoterapeuta będzie z nim miał co robić przez długie lata

Raczej nie przewiduję tak szczęśliwego zakończenia - to nie typ, który
uznaje swoje porażki.

157. Data: 2015-04-23 16:44:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-22 22:19, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Wszystkiego.

158. Data: 2015-04-23 21:12:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 16:44, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-22 22:19, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Wszystkiego.

Najlepszego.

Ewa

159. Data: 2015-04-23 21:28:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkiego.

A seksu z nieznajomym- też sie boisz?

--

Chiron

160. Data: 2015-04-23 21:32:27

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 21:28, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> A seksu z nieznajomym- też sie boisz?

zalezy od napalenia

--
gazebo

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!