uleczalny homoseksualizm

181. Data: 2015-04-24 16:13:35

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 16:10, Ikselka pisze:

> Tak. Przy czym ten model wynika tylko i wyłącznie z PRZYPADKU losowego i
> jest SPORADYCZNY. Tymi cechami się różni od lesbijskiego.

ty serio masz zaniki pamieci jesli chodzi o psd

--
gazebo

182. Data: 2015-04-24 16:20:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> Ależ nie krępuj się, walnij po prostu: Żółty, odpierdol się ode mnie.
> A Ty musisz zaraz wyzywać, tworzyć jakieś metafory o socjalistach i nie
> wiadomo czym.
> Jeszcze nie powiedziałeś, czego (nie)chcesz, a już zaczynasz się tłumaczyć
> i obstawiać argumentami :)
Chyba, że Ci się zmieniło. Pamiętam, że miałeś zadatki na fajnego kumpla.
Niestety- byłeś socjalistą. Odmieniło Ci się?

> Małżonka mi trochę choruje. Chyba w chwili obecnej starzeje się odrobinę
> szybciej niż ja. Ale wszystko się zmienia ...
> Dzieci za to fajnie. Córa idzie do gimnazjum i już ma spokój, bo zdała
> egzaminy do dobrej, mocno obstawionej szkoły. Wchodzi z czubka listy
> kandydatów, więc powodów do zmartwień nie mam.
>
> I to chyba tyle, jeśli chodzi o rodzinę moją.
>
> A co u Ciebie ? Syn statkuje się w swojej samodzielności ?
Starszy to już niemal ustatkowany (po zaręczynach). Od lat mieszka
samodzielnie. Młodszy- od 4 roku studiów za granicą. W różnych krajach. A to
kończył studia, a to pracuje. Jak najbardziej- samodzielnie. Z całą
pewnością- przez 3 lata był w większej ilości państw, niż ja przez całe
życie:-). I pewno już na każdym kontynencie- za wyjątkiem Antarktydy.

Niestety- nie mamy jeszcze wnuków. Jesli chodzi o młodszego syna- to mamy
obawy, czy synowej i wnuków nie będziemy znali tylko dzięki Skype:-(

--

Chiron

183. Data: 2015-04-24 17:05:35

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 16:08, Chiron pisze:

> Czyli- stawiasz tezę, że homoseksualizm nie niszczy życia? Pieprzenie
> się z byle kim, byle jak i byle gdzie- byle więcej- to nie niszczy
> niczego? Owszem, jak ktoś jest np niewidomy- to może starać się leczyć,

Chyba myli Ci się homoseksualizm z seksoholizmem czy jakąś inną formą
nimfomanii ;)

> A co sądzisz o przegłosowaniu (podobnie, jak było z homoseksualizmem),
> że pedofilia to normalna orientacja- nie zboczenie?

Przepraszam, ale obiecałem sobie kiedyś, że nie pozwolę sobie na to, by
z tematu homoseksualizmu gładko przechodzić do tematu pedofilli i
pozwalać drugiej stronie dyskusji zamazywać granice, których zamazywać
nie wolno. Dlatego pytanie pozostaje bez odpowiedzi.

184. Data: 2015-04-24 17:08:04

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 16:08, Chiron pisze:

> Czyli- stawiasz tezę, że homoseksualizm nie niszczy życia? Pieprzenie
> się z byle kim, byle jak i byle gdzie- byle więcej- to nie niszczy

Jeszcze raz:
HIPERSEKSUALNOŚĆ, Chiron. Hiperlibidemia.
Pomyliły Ci się terminy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hiperseksualno%C5%9B%C4
%87

185. Data: 2015-04-24 17:18:51

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 16:20, Chiron pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> Chyba, że Ci się zmieniło. Pamiętam, że miałeś zadatki na fajnego
> kumpla. Niestety- byłeś socjalistą. Odmieniło Ci się?

A ty dalej z tymi etykietami...
Ale cóż, widać tak już być musi.
Jak dla mnie - jedna z form przerostu formy nad treścią.

A dobry kumpel to zawsze kumpel niedoskonały. Tak samo
jak żona. Wybierasz raz, ale i tak wszystko się zmienia.
Teoretycznie tylko rodziców się nie wybiera. Ale to
jest taka pół-prawda dla młodych. Takich, co jeszcze nie
mają odpowiedniego czasowo dystansu do swoich młodych
wyborów.

Jakby Twoja żona została z dnia na dzień socjalistką
(potwierdzoną np. na Twoich oczach w najbliższych wyborach)
to przestałbyś się próbować z nią kumplować ?
No wiesz. Np. mały wylewik. Skok w hormonach. I śpisz
z innym człowiekiem.

> [...]
>
> Niestety- nie mamy jeszcze wnuków. Jesli chodzi o młodszego syna- to
> mamy obawy, czy synowej i wnuków nie będziemy znali tylko dzięki Skype:-(

O młodszego pytałem. Tego, z którym czułeś się bardziej związany.
W Chinach był ?

186. Data: 2015-04-24 17:21:24

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 16:11, Ikselka pisze:

> To gdzie tu starzenie się małżonki?

Jeśli masz jakieś pytania, to proszę jaśniej :)

187. Data: 2015-04-24 17:23:30

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 15:43, gazebo pisze:
> na poczatku mnie draznil, a to iloscia scen erotycznych (chciaz moze nie
> bylo ich az tyle) a to sam nie wiem czym, jednak pozniej mnie wciagnal

> co prawda to prawda, 6 Feet Under jest ok, nawet zakonczenie w pewien
> sposob mnie ujelo, bylo, ze sie tak wyraze, naturalne

Tylko bez spoili ;) Dopiero drugi sezon ... :)

188. Data: 2015-04-24 17:38:09

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 13:09, Ikselka pisze:

> Spodziewałam się po obie trochę wiedzy jednak. Poguglaj sobie, kim był
> Chiron.

Powiem szczerze, że to ciekawa sprawa ;)

Centaur Chiron - pozornie postać przyciągająca uwagę atrybutami takim
jak wielka mądrość.

Ale powiedzcie szczerze, jakby ktoś z Was zobaczył z bliska
prawdziwego, wielkiego centaura, z boku, to gdzie Wasz wzrok
powędrowałby ... powiedzmy zaraz po twarzy ? :)
Albo próbował nie wędrować ...

Centaur to symbol super-męski. W każdym aspekcie.
Strój jeszcze bardziej obcisły, niż u supermana ;)

189. Data: 2015-04-24 17:43:44

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak. Przy czym ten model wynika tylko i wyłącznie z PRZYPADKU losowego i
> jest SPORADYCZNY. Tymi cechami się różni od lesbijskiego.

Ty to potrafisz zawęzić.
Jakby to mało było samotnych matek dookoła, które po prostu uważają,
ze faceci to ...szuje.

190. Data: 2015-04-24 17:48:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 16:20, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Niestety- nie mamy jeszcze wnuków. Jesli chodzi o młodszego syna- to
> mamy obawy, czy synowej i wnuków nie będziemy znali tylko dzięki Skype:-(

Coś Ty naskrobał, że paszportu nie dadzą?

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!