uleczalny homoseksualizm

191. Data: 2015-04-24 17:48:14

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 16:12, Chiron pisze:

> Wiesz, masz sporo racji- no ale po wnioski jakoś nie sięgasz. Wystarczy
> zauważyć, że dziecko_jest_własnością_rodziców. Koniec- kropka. W takim
> układzie- jak lesbijka czy samotna matka urodzi dziecko- to wychowa jak
> jej się podoba. Nikomu nic do tego. Tak, masz rację: w każdej z
> opisanych tu sytuacji chłopiec ma przerąbane. Dziewczynka - w mojej
> opinii- jeszcze bardziej. I między innymi dlategojak samotna matka (czy
> 2 lesbijki) bedą chciały adoptować dziecko- to oczywiście należy je
> spuścić na szczaw. Oczywiście- z wyjątkiem sytuacji, o których pisałem
> [...]

Być może moglibyśmy porozmawiać inaczej, gdyby zacząć dyskusję od takiej
obserwacji, że NAPRAWDĘ, NA BANK przerąbane to mają dzieci-sieroty,
które do drugiego roku życia nie znajdą żadnej rodziny. Dwa lata to
deadline.
Fajny artykuł zresztą jest np. w jednym z ostatnich Scientific American
(chyba) o badaniach nad rozwojem mózgu u dzieci adoptowanych w różnym wieku.

192. Data: 2015-04-24 17:51:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 14:41, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> A co tu opowiadać. Zarobiony jestem, zapracowany.
> Ale w wolnym czasie gram w piłę nożną i oglądam seriale.
> Ostatnio np. 'Sześć stóp pod ziemią'. Stare, ale jare.
> Trochę zbyt bezpośrednie jeśli chodzi np. o wątki
> homoseksualne, jak dla mnie, hetero, ale przymykam oko.

L World polecam, skoro potrafisz przymknąć oko.

Mam już tego WD pierwszy sezon, pewnie wkrótce potestuję. Muszę tylko
skończyć skandynawski wariant Killinga.

193. Data: 2015-04-24 17:53:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> Chyba myli Ci się homoseksualizm z seksoholizmem czy jakąś inną formą
> nimfomanii ;)

> Przepraszam, ale obiecałem sobie kiedyś, że nie pozwolę sobie na to, by
> z tematu homoseksualizmu gładko przechodzić do tematu pedofilli i pozwalać
> drugiej stronie dyskusji zamazywać granice, których zamazywać nie wolno.
> Dlatego pytanie pozostaje bez odpowiedzi.

Z dyskusji robisz jatkę. Gdyby nie analogie- nie byłoby sprawy. Zobacz, co
się stało:

Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne przegłosowało (większością głosów),
że homoseksualizm to nie choroba. Przecież to głupota w czystej postaci, ale
nie koniec na tym: niedawno to samo towarzycho przegłosowało, że pedofilia
to też normalna preferencja, nie zboczenie.

Pytanie: o co Ci chodzi, że nie chcesz dyskutować? OK- przecież możesz, ale
stawia Cię to w tym momencie...no sam pomyśl.

--

Chiron

194. Data: 2015-04-24 17:54:03

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 23:39, Chiron pisze:

> Ja się wyleczyłem- psychoterapią. Poważnie

Widać miałeś dobrze ustawione podłoże. Tak - a jednak Bóg bywa łaskawy
jak rozdaje karty ;)

195. Data: 2015-04-24 17:55:03

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 17:48, zażółcony pisze:

> [...]
> obserwacji, że NAPRAWDĘ, NA BANK przerąbane to mają dzieci-sieroty,
> które do drugiego roku życia nie znajdą żadnej rodziny. Dwa lata to

dzieci adoptowane (niemowleta) odbiera sie tak aby te starsze
przebywajace w osrodku nie widzialy tego, a przynajmniej te przypadki, o
ktorych wiem, mam nadzieje, ze to regula ogolnopolska zeby chronic
uczucia tych starszych

--
gazebo

196. Data: 2015-04-24 17:55:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 15:43, obywatel gazebo uprzejmie donosi:

> na poczatku mnie draznil, a to iloscia scen erotycznych (chciaz moze nie
> bylo ich az tyle) a to sam nie wiem czym, jednak pozniej mnie wciagnal

Ha ha ha
Wpadłam na ten sam pomysł.
IMO to całe pedalstwo jest trochę podszyte konwencją, dla mnie to była
kolejna obyczajówka. No i ta cholernie wkurzająca Jenny.

> co prawda to prawda, 6 Feet Under jest ok, nawet zakonczenie w pewien
> sposob mnie ujelo, bylo, ze sie tak wyraze, naturalne

Dlatego drugi raz już się tego nie da chyba przejść tak samo.

197. Data: 2015-04-24 17:56:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 17:23, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

I jeszcze nikt nie umarł?

198. Data: 2015-04-24 17:56:23

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 17:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-24 14:41, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> L World polecam, skoro potrafisz przymknąć oko.
>
> Mam już tego WD pierwszy sezon, pewnie wkrótce potestuję. Muszę tylko
> skończyć skandynawski wariant Killinga.

Na razie równolegle zacząłem Masters Of Sex no i oczywiście na bieżąco
GoT. Uff, że WD s05 odfajkowane ...
No nie wyrabiam, nie wyrabiam się ...

199. Data: 2015-04-24 17:56:59

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 17:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-24 14:41, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> L World polecam, skoro potrafisz przymknąć oko.

czemu nie dwa od razu :]

--
gazebo

200. Data: 2015-04-24 17:58:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 16:08, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości
sta-podkresla-ze-teologia-ciala-jana-pawla-ii-miala-
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

> Czyli- stawiasz tezę, że homoseksualizm nie niszczy życia? Pieprzenie
> się z byle kim, byle jak i byle gdzie- byle więcej- to nie niszczy
> niczego?

Z byle kim to już jakoś w szczególny sposób eliminuje heteryków?
Wzruszasz mnie.

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!