uleczalny homoseksualizm

421. Data: 2015-04-28 00:01:54

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mhlfhe$icd$3@news.icm.edu.pl...

> Nie. Jakie polecasz?

No ja myślałem, że Ty mi coś polecisz. Nie wątpię, że kończyłas najlepsze

--

Chiron

422. Data: 2015-04-28 00:03:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> bylem przekonany, ze to bark jest, ale skoro twoj Bog ma inne zdanie to
> slucham

???? ??? ?? ??????!

--

Chiron

423. Data: 2015-04-28 00:05:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> a to echo gralo

??? ???? ???

--

Chiron

424. Data: 2015-04-28 00:06:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>No co po raz kolejny wklejasz chujów zboczonych propagande, jak już masz w
>tym wątku naukę kikanaście razy wklejaną że to bzdury. Chodzisz z księżmi
>pedofili?

??? ???? ???

--

Chiron

425. Data: 2015-04-28 00:10:38

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

>tym wątku naukę kikanaście razy wklejaną że to bzdury. Chodzisz z księżmi

- ukryj cytowany tekst -
??? ???? ???

--

Chiron

Co ma na celu obwinianie homo o pedofilie?. Obronę pedofili.
No nie gadaj że przez tyle lat masz to podawane że homo to nie pedofilia, a ty
uparcie oskarżasz niewinnych, by bronić sekty katolickiej która masowo gwałci dzieci,
bierzesz udział w gwałceniu dzieci, bo to współudział.

426. Data: 2015-04-28 00:11:48

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 00:03, Chiron pisze:
> ???? ??? ?? ??????!
trenujesz na wyjazd do Australii?

--
gazebo

427. Data: 2015-04-28 00:12:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>ty uparcie oskarżasz niewinnych, by bronić sekty katolickiej która masowo
>gwałci >dzieci, bierzesz udział w gwałceniu dzieci, bo to współudział.

???? ??? ??????? ??? ??????

--

Chiron

428. Data: 2015-04-28 00:13:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

429. Data: 2015-04-28 00:14:11

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 00:05, Chiron pisze:
> ??? ???? ???
czy reinkarnacja nie jest sprzeczna z twoim wyznaniem?

--
gazebo

430. Data: 2015-04-28 00:15:32

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 00:13, Chiron pisze:

rozumiem twoje obawy :]

--
gazebo

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!