uleczalny homoseksualizm

741. Data: 2015-05-29 12:52:38

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-28 o 19:46, Qrczak pisze:

> Jesteś pewna, że TY sprzedałaś?
> Może mąż.

Sprzedawaliśmy razem, ale nie ukrywaliśmy, że ja byłam głównym
użytkownikiem.

Ewa

742. Data: 2015-05-29 13:19:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2015 09:57:58 +0200, Chiron napisał(a):

> Wystarczy poromawiać z mechanikami samochodowymi:-)

Oni, oczywiście, wygłaszają te poglądy na podstawie stanu danego zespołu
sprzęgła okazanego w WARSZTACIE(sic!) - jednak na pewno nie na podstawie
wiarygodnych danych, kto i jak FAKTYCZNIE jeździł danym samochodem :-)
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

743. Data: 2015-05-29 13:20:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2015 09:58:59 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> jak każdy oszust

..lądujący na tyle poprzednika i nawet z tego powodu nie dmuchany 333-]

744. Data: 2015-05-29 13:43:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-29 o 13:20, Ikselka pisze:

> ..lądujący na tyle poprzednika i nawet z tego powodu nie dmuchany 333-]

Ale płacący za to odszkodowanie. 33333333333333-]
Nie każdemu do dmuchania wystarczy byle policjant.

Ewa

745. Data: 2015-05-29 14:49:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> I pewnie chcesz nam tu wmówić, że tak da się w ogóle pojechać?

Typowe uszkodzenie zespołu sprzęgła- powstałe na skutek trzymania nogi na
sprzęgle. LEKKIEGO naciskania. Ot- noga spoczywa na sprzęgle- i tak jak
najbardziej- da się jechać. Troszkę mocniejsze naciskanie sprzęgła (niż
luźno oparta noga) powoduje jazdę na "pół- sprzęgle"- wykorzystywaną przy
manewrowaniu na małej powierzchni

--

Chiron

746. Data: 2015-05-29 14:49:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że gryzłeś się z tym przez całą noc.

Tak, masz rację
:-)

--

Chiron

747. Data: 2015-05-29 16:25:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-29 o 14:49, Chiron pisze:

> Typowe uszkodzenie zespołu sprzęgła- powstałe na skutek trzymania nogi
> na sprzęgle. LEKKIEGO naciskania. Ot- noga spoczywa na sprzęgle- i tak
> jak najbardziej- da się jechać.

No to gratuluję! Ale szkoda nogi, męczy się tak.

> Troszkę mocniejsze naciskanie sprzęgła
> (niż luźno oparta noga) powoduje jazdę na "pół- sprzęgle"-
> wykorzystywaną przy manewrowaniu na małej powierzchni

Ojoj, jaki odwrót - nagle się okazało, że na jedynce można sprzęgła
używać. Ale przecież nie o to ci chodziło.

Ewa

748. Data: 2015-05-29 16:26:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-29 o 14:49, Chiron pisze:

> Tak, masz rację
> :-)

No to się cieszę, że sobie wreszcie ulżyłeś.

Ewa

749. Data: 2015-05-29 16:30:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No to się cieszę, że sobie wreszcie ulżyłeś.

Masz rację
:-)

--

Chiron

750. Data: 2015-05-29 16:32:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No to gratuluję! Ale szkoda nogi, męczy się tak.

> Ojoj, jaki odwrót - nagle się okazało, że na jedynce można sprzęgła
> używać. Ale przecież nie o to ci chodziło.

Jest to pewien stereotyp- może Cię dotyczy, może i nie. Dlaczego tak bardzo
Cię to porusza? Jak chcesz- to napiszę zaraz, że kobiety są świetnymi
kierowacami. Chcesz tego? Poczujesz się lepiej?

--

Chiron

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!