Re: update [bylo:Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka]

Data: 2005-06-12 18:39:36
Temat: Re: update [bylo:Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka]
Od: Olo <w...@j...cy>

Dnia 2005-06-12 20:28, zayzayer napisał(a):

> We wszystkich jednoagregatowych lodówkach Boscha i Siemensa produkowanych
> od 1998 roku, żarówki w określonych temp. pracują jako grzałki. To nie jest
> wada, a zaleta. Dzięki temu te lodówki zachowują włąściwe parametry nawet w
> temp otoczenia 5oC. Inne w tej temp. po prostu wyłączają się (rozmraża się
> zamrażarka). Nie widziałeś takiej lodówki, bo mało jeszcze widziałeś. Jeżeli
> masz samorozmrażalną lodówkę, to poczytaj instrukcję do niej i pomyśl
> dlaczego tam pisze, że temp. otoczenia nie może być niższa niż 16oC.

Mam taką samo rozmrażającą się lodówkę, ale w instrukcji do niej nie ma
słowa o temperaturze zewnętrznej na poziomie 16oC, co więcej mój
szwagier ma lodówkę boscha (ok. 2 - 3 letnia, 2 komorowa) i dziś na
pytanie tel. czy żarówka świeci, po wizualnym sprawdzeniu stwierdził że
nie.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.