Re: update [bylo:Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka]

From: "Xeper" <xeper1[at]wp[dot]pl_@tojuz.nie>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: update [bylo:Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka]
Date: Sun, 12 Jun 2005 23:09:28 +0200

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> We wszystkich mi znanych lodówkach Boscha i Siemensa tego typu żarówka
> grzeje jeżeli temp. otoczenia spada poniżej 18,5oC niezależnie od
włączonej
> funkcji "super". Może się coś zmieniło w najnowszych modelach, ale wątpię.

Dziekuje za odpowiedz,
W instrukcji jest napisane, ze zarowka ma sie zarzyc jezeli w pomieszczeniu
jest mniej niz 20C i jest wlaczona funkcja "super"...

Prosze, czy moglbys jeszcze sprobowac odpowiedziec na ponizsze pytania:
1. Czy sterownik tego "zarzenia" ma jakas regulacje, np. ze zalacza zarzenie
zarowki w przedziale 16...22C w pomieszczeniu?
2. Czy fakt, ze pomimo napraw technika lodowka zachowuje sie inaczej niz
jest to opisane w instrukcji daje mi prawo do jakichkolwiek roszczen wobec
BSH PL [chodzi mi o to, ze w instrukcji jest napisane, ze zarowka ma sie
zarzyc jezeli w pomieszczeniu jest mniej niz 20C i jest wlaczona funkcja
"super" - Ty piszesz, ze niezależnie od włączonej funkcji "super"]
3. Czy zarzaca sie zarowka nie powoduje szybszego psucia sie produktow
umieszczonych w jej poblizu?

Dzieki z gory za odzew....

--
Serdecznie Pozdrawiam