upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

31. Data: 2006-06-23 09:06:18

Temat: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 10:59:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Dunia* skreślił te oto słowa:

> Ja ? Skadze. Jestem za to biegla w obsludze gugli i mam dobra pamiec :->
>
> Moja rada nie byla bynajmniej zlosliwa, po prostu widac (nie tylko z
> tego postu), ze nie rozwiazalas jeszcze swoich problemow...

Rzeczywiscie to moze tłumaczyc agresję wobec mężczycn... przykre, ale dobra
psychoterapia powinna pomoc.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

32. Data: 2006-06-23 09:06:42

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopczyk napisał(a):
> o! prosze bardzo bo wspomnialas o aktorach. nawet jesli wizazystka i
> kosmetyczka obraca facetem na lewo i prawo zeby jak najlepiej wygladal przed
> kamerami, upieksza go, smaruje, pudruje i Bog wie co jeszcze to jest wszystko
> w porzadku nawet dla nich samych, ale gdy ktos probuje sie upiekszyc dla
> siebie i nie jest zaangazowany do jakiegos wielkiego widowiska to juz mu nie
> wolno?

Ty robisz widowisko na ulicy, przechodnie to Twoja publicznosc. IHMO
facet, ktory wlasnie w ten sposob sie upieksza robi to celowo, zeby
prowokowac. Tylko skutek jest odmienny, bo dla mnie jest to komiczne.

mi sie wydaje ze kwesta czasu jest zaakceptowanie takich zachowan
> chociaz zdaje mi sie ze to powinno juz dawno nastapic.

Zyjesz w spoleczenstwie, a to oznacza, ze kazdy jego czlonek musi sie
podporzadkowac do pewnych zasad w nim panujacych. Jesli prowokuje tak
jak Ty to robisz (IHMO) musisz sie liczyc z tym, ze nie wszystkim bedzie
sie to podobalo. I maja pelne prawo ku temu.

> a zreszta nie interesuje mnie opinia innych i mozecie sobie mowiac co chcecie;
> -P mnie to wali :-)

Jak Cie to "wali" to po coz polemizujesz dalej ?!

Agnes

33. Data: 2006-06-23 09:10:27

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Rzeczywiscie to moze tłumaczyc agresję wobec mężczycn... przykre, ale dobra
> psychoterapia powinna pomoc.

nieleczona agresja i frustracja (pewnie brakiem własnego polotu i
podnoszeniem cienkich gatunkowo argumentów) jest dużo gorsza, niż leczona
depresja. Nie życzę Wam, Lale, byście czegoś takiego doświadczyły, ale Wasze
sugestie weźcie sobie może same do serca, choć Duni już pewnie nic nie pomoże.

pozdr.Hania

34. Data: 2006-06-23 09:11:18

Od: "chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nie przyszedlem tutaj na jakies pogaduchy pierdoly tylko zadalem konkretne
pytanie ktore oczywiscie zostalo zepchniete na inny tor a my dyskutujemy
wlasciwie nie wiadomo o czym. wydaje mi sie ze to jest nie w porzadku, bo
grupa powinna pomagac potrzebujacym czyli wlasnie mnie ;-) a nie szufladkowac
innych i leczyc swoje kompleksy. no ludzie, opamietajcie sie! moze za duzo TV?

35. Data: 2006-06-23 09:12:07

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 11:10:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> [...]
> sugestie weźcie sobie może same do serca, choć Duni już pewnie nic nie pomoże.

I znowu ta agresja.
I po co? lepiej sie skupic na poradzeniu sobie z tym, że przez zachowania
swojego ojca masz problem z męzczyznami.

36. Data: 2006-06-23 09:15:15

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk" napisał w wiadomości
> czesc! chcialbym w jakis sposob poprawic wyglad swoich oczu, jakos je
> upiekszyc, podkreslic ich wyglad. scislej mowiac to chcialbym pomalowac
sobie
> rzesy i minimalnie tez pojechac kredka w okolicach oczu. calosc chcialbym
zeby
> byla w mocno czarnym kolorze. i teraz nasuwa sie pytanie jakie kosmetyki
fajne
> wybrac i stosunkowo niedrogie aby uzyskac zadowalajacy efekt?

A ja bym sugerowała, żebyś sobie odpuścił kredki i tusze - zamiast tego zrób
sobie hennę na rzęsy. Będziesz miał mocno czarny kolor, a nie będziesz się
musiał przejmować codziennym makijażem ani martwić czy się rozmazałeś po
meczu;)
No, chyba że jesteś drag queen albo metalowcem - wtedy polecam archiwum, bo
tusze i kredki to temat-bumerang.

pzdr,
Aga

37. Data: 2006-06-23 09:18:01

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> nieleczona agresja i frustracja (pewnie brakiem własnego polotu i
> podnoszeniem cienkich gatunkowo argumentów)

No, a Twoje "argumenty" to za to wzor polotu i stylu :->

Hania, Hania, wez sie troche za siebie i przestan wylewac juz tu pomyje.

D. (to nie ja zaczelam...)
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

38. Data: 2006-06-23 09:18:57

Od: "chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze Ty tez sie udasz na jakas terapie do psychologa?

39. Data: 2006-06-23 09:22:30

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopczyk chlopczyk <c...@g...pl> napisał(a):

> kobieto, Ty sobie sama przeczysz. skoro ich nie lubisz, a przy tym
twierdzisz
> ze ja taki jestem to po co do mnie jeszcze piszesz? wyjasnisz mi to?

a co tu ma lubienie do rzeczy?

>zapewne
> nie powtrzymasz sie od odpisania bo po prostu lubisz komus dokopac i leczyc
> swoje chore kompleksy, ale dlaczego robisz to kosztem innych, kosztem
inncyh grupowiczow ktorzy czytaja te grupe? do nich tez nie masz szacunku?

Zaraz, co tu jest chore? Mniejszość chce wpłynąć na większość - już teraz
dyktatorzy mody to przede wszystkim homoseksualiści. Nikt mi nie powie, że
zdrowy facet będzie wielbił szkieletory i wmawiał reszcie świata, że to ideal
kobiety. Przez promocje takich ideałów gro kobiet choruje na anoreksję.

Do kogo nie mam szacunku? Jeśli piszę, że czegoś nie lubię to oznacza brak
szacunku? Przyjżyj się swoim pierwszym mailom - odpowiedziałam Ci, jakie bym
zastosowala kosmetyki i dodałam, że nie podobają mi się mężczyźni w makijażu.
Poczytaj sobie różne wątki-pisze się tu właśnie o tym: co się komu podoba, a
co nie.
Ty zaś na mój post wysunąłeś cyt.: "a poza tym skad wiesz jaki jestem skoro
mnie nawet na oczy nie widziala(e)s a
podpisujesz sie jako kobieta a piszesz jak facet wiec moze to z Toba cos nie
w porzadku!" - sam wiec zarzucasz coś komuś, a potem piszczysz w kąciku, że
komuś się to nie podoba. Jeszcze dołącza do Ciebie ob. Dunia, co wzrok nad
guglami traci by wyniuchać, że po rozwodzie łaziłam do psychologa. Mi
pomogło, a Wam?

Może zaraz powiesz, ze kobiety, ktore lubią męskich facetów, którzy nie mówią
piskliwym głosem i sie nie malują są chore? ;-))

pozdr.Hania

40. Data: 2006-06-23 09:32:55

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> [...]
> I po co? lepiej sie skupic na poradzeniu sobie z tym, że przez zachowania
> swojego ojca masz problem z męzczyznami.

nie potrafisz inaczej nazwać zachowań? ;-) wąziutko.
Kochanie, psychologia to coś więcej, niż porady w Tinie. Zapewniam Cię, że w
tym wątku widzę dużo więcej problemów, niż czyjś nie do końca udany tatuś,
którego nie można niestety wybrać. byłoby miło. Miło byłoby również nie
zarzucać komuś swoich zachowań, bo akurat dokopywanie komuś przez wywlekanie
historii kompletnie nie związanych z wątkiem uważam za kaczy nielot - to
właśnie jest dziś modne, gratuluję bycia en vogue.
Akurat miałam tę wątpliwą przyjemność pracować z paroma panami o odmiennej
orientacji - zachowanie toćka w toćkę jak autora wątku. Nie lubię i lubić nie
będę. Panów tych nie postrzegam jako mężczyzn w kategorii partnerskiej -
pudło więc, droga pani Psycholog z kącika w Tinie.

Zastanawia mnie zaś zachowanie Pań, droga Lio i Duniu, bo akurat rozmowa nie
była z Wami, a piana toczy się Wam, że hej.

W przeciwieństwie do Was, wypowiedziałam się na temat poruszony przez autora.

papatki
hania

Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie