uroczysta kolacja a dieta matki karmiacej piersia

1. Data: 2003-07-28 21:31:09

Temat: uroczysta kolacja a dieta matki karmiacej piersia
Od: "[d2]" <f...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
moja zona wraca niedlugo ze szpitala po prawie miesiecznym pobycie.
Komplikacje przed porodowe, w koncu cesarskie ciecie.
Chcialbym jej zrobic niesodzianke i przygotowac cos dobrego na kolacje,
karmi ona piersia i z tego co slyszalem ma pewne ograniczenia co do
mozliwosci spozywania poszczegolnych produktow.
Czy ktos moglby podsunac jakis przepis na ciekawe danie, ktore moglbym jej
przygotowac.

pozdrawiam [d2].

1. Data: 2003-07-28 21:37:50

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[d2]" <f...@2...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos moglby podsunac jakis przepis na ciekawe danie, ktore moglbym jej
> przygotowac.
> pozdrawiam [d2].
Slyszalam, ze ogony sa niezle. :-))))
pozdrawiam!
C3

1. Data: 2003-07-28 21:38:56

Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "[d2]" <f...@2...pl> napisał w wiadomości
> Slyszalam, ze ogony sa niezle. :-))))
CO ZA CHAMSTWO!
d2 przeprasamy Cię za trolla Poziomkę. Na pewno dostaniesz odpowiedź. Ale
pewnie jutro przed południem. Teraz tu oprócz mnie na dyżurze nikogo nie ma,
a pora taka , że trolle grasują.
minervax
---
Witamy w grupie pl.rec.kuchnia - najsympatyczniejszej i najsmaczniejszej
grupie internetowej! [FAQ]

1. Data: 2003-07-28 21:44:13

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik [d2] napisał:
> [...]
> mozliwosci spozywania poszczegolnych produktow.
> Czy ktos moglby podsunac jakis przepis na ciekawe danie, ktore moglbym jej

Mysle ze o diete karmiacych matek lepiej zapytac na pl.soc.dzieci :-)
Potem z lista produktow chodz do nas to cos wymyslimy :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-28 21:44:28

Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Mysle ze o diete karmiacych matek lepiej zapytac na pl.soc.dzieci :-)
> Potem z lista produktow chodz do nas to cos wymyslimy :-)
Odezwała się specjalistka od porad. A co robiły nasze matki, gdy nie było
Internetu.
UWAGA! walkie! to troll!
minervax

1. Data: 2003-07-28 22:01:41

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozliwosci spozywania poszczegolnych produktow.
> Czy ktos moglby podsunac jakis przepis na ciekawe danie, ktore moglbym jej

Zapytaj się żony, co może jeść, a czego nie może. Ona już pewnie wie, jakie
ma ograniczenia w diecie. Na pewno umiesz się nie wydać z planami - przecież
musisz zaopatrzyć lepiej lodówkę na jej powrót. Inaczej wygląda lodówka
słomianego wdowca, a inaczej taka na powrót żony. Możesz też spróbować
dowiedzieć się na co ma ochotę - po miesiącu szpitalnego odżywiania... Poza
tym nastaw się psychicznie na to, ze kolacja będzie kilkakrotnie przerywana
kwękaniem dzidziusia... Hmm... a tak w ogóle to to ma być bardziej kolacja,
czy bardziej obiadokolacja?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-07-28 22:13:32

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bg46a3$m0s$1@news.onet.pl...
>Na pewno umiesz się nie wydać z planami
Co Ty, wygada sie. Nie znasz facetow?
>przecież
> musisz zaopatrzyć lepiej lodówkę na jej powrót.
Zapytaj sie najpierw czyma w ogole lodowke. Bo moze ma tylko zlota patelnie
i samowar?
>Inaczej wygląda lodówka
> słomianego wdowca,
Tak, jest pusta jesli tylko nie liczyc lakierow do paznokci.
>a inaczej taka na powrót żony.
Bajzel.
>Możesz też spróbować
> dowiedzieć się na co ma ochotę - po miesiącu szpitalnego >odżywiania...
na swiety spokoj, ale nie wiem, na jakim talerzu sie to podaje i jak
udekorowac? Moze natka?
>Poza
> tym nastaw się psychicznie na to, ze kolacja będzie kilkakrotnie
przerywana
> kwękaniem dzidziusia...
dzidziusie, jak nie sa glodne, to raczej spia, a nie kwekaja, o ile
oczywiscie mowimy o ludziach.
>Hmm... a tak w ogóle to to ma być bardziej kolacja,
> czy bardziej obiadokolacja?
> Joanna
A co chcialas sie wybrac z wizytka? Kotiumik, hmmm...,. wiesz juz od kogo
pozyczyc? Wypadniesz schludnie, czysto, po niemiecku. Mucha nie siada. Nawet
w tym upale. ;-)
Poziomka

1. Data: 2003-07-29 00:17:41

Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> A co chcialas sie wybrac z wizytka? Kotiumik, hmmm...,. wiesz juz od kogo
> pozyczyc? Wypadniesz schludnie, czysto, po niemiecku. Mucha nie siada.
> [...]

wiekszego hamstwa, pychy i arogancji me oczy wczesniej nie widzialy.
poziomka wyjdz zamnij drzwi masz kare.
Nie dosc ze ktos stara sie pomoc, doradzic bo moze ma doswiadczenie w tej
kwesti to takie cos zwane poziomka mu w taki sposob odpowiada. Ilez
impertynencji i braku kultury trzeba miec zeby w taki sposob do ludzi sie
odzywac :P

spontan

1. Data: 2003-07-29 06:47:52

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik minervax napisał:
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Odezwała się specjalistka od porad. A co robiły nasze matki, gdy nie było
> [...]
Pewnie czytaly ksiazki poruszajace ten problem. Teraz jesli ktos ma
dostep do Internetu to moze skorzystac z grup dyskusyjnych mlocie.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-29 08:36:23

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spontan" <e...@a...net> napisał w wiadomości
> wiekszego hamstwa, pychy i arogancji me oczy wczesniej nie widzialy.
> poziomka wyjdz zamnij drzwi masz kare.
No dobra! :-))) Przesa przesa przesadzilam. :-((((( Teraz bede rozmawiac
tylko o kuchni, doradzac, wypytywac sie o szczegoly powrotu i wszelkie inne
i doradze i przytule, swoje slowa zanurze w cukrze i nie dam sie
poniesc....dwórdżej wenie. Chcialam sprawdzic, jak to jest byc, no hmm...
wlasnie, kim? Musze juz konczyc, bo spiesze sie na promocje Elektroluxow i
jak wroce to posprzatam na grupie. Pomyslec, ze jeszcze pare tygodni temu
bylo tu tak, och, przyjemnie. A teraz nawet Poziomka poslizgnela sie na
ogonie. ;-))))
Poziomka

Lista emigrantów na pl.rec.kuchnia
Czy to prawda, że ludziom na emigracji odbija palma?
Jak się robi sos serowy???
Dlaczego nie będzie spotkania uczestników pl.rec.kuchnia
Zupa nic