Re: urzadzanie dzialki

Data: 2000-11-07 11:41:02
Temat: Re: urzadzanie dzialki
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski)

Jerzy napisał(a):

> W tym samym piśmie w innym numerze np. miesišc temu był b. dobry artykuł o
> żywych połotach;

> betonowe.
> ... i co ciekawe w twojej i Janusza okolicy ich nie brakuje. :-)))
> Czyżbyście nic w tym wględzie nie zrobili?

Ot, czarna niewdzięczność! To ja człowieka bronię, a on szuka zaczepki i
prowokuje do bicia piany. Widać ten typ tak ma. :-))))))))
Ale sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało. :-)
Mam chwilę czasu więc możemy z nudów i pobić pianę ( tylko komu na tej grupie
to potrzebne?).
Otóż okolica moja i Krzysztofa ma tyle wspólnego, że jestesmy na wschód od
Wisły. Tzw. fantastyczna, ekologiczna Polska B. Dzielš nas setki kilometrów, a
szkoda.
Jednakże jeżeli w promieniu 10 km od moich roślinek ( wyłšczam miasta)
znajdziesz betonowy płot i to w dodatku pomalowany w cegiełkę to za każdy 1mb
czegoś takiego masz u mnie 1 piwo.Hi! Hi! Termin ważności oferty do Sylwestra!
A tak nawiasem mówišc od betonowych płotów bardziej przeraża mnie beton
intelektualny.

> [...]
> Ty też nie lubisz dzieci?

Hę? Nie poniał!

> Wolisz białe krawężniki?

A dlaczego nie?

> przekonany
> Wiesz co, tak się zastanawiam jak na to zareagować, behawioralnie czy
> fizjologicznie.

A kombinuj, kombinuj! Jednak dylemat przylać czy olać może Twoje zasoby myslowe
nieco nadwyrężyć. :-))))))))) I żal nam się wszystkim na grupie zrobi gdy
nadwyrężony Jerzy będzie kiepskawo usilował bić pianę. :-)
Pozdrawiam :-)))))))))))
Janusz