Re: urzadzanie dzialki

Data: 2000-11-07 12:19:06
Temat: Re: urzadzanie dzialki
Od: "Jerzy" <j...@m...pl>

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
[...]
> Ot, czarna niewdzięczność! To ja człowieka bronię, a on szuka zaczepki i
> prowokuje do bicia piany. Widać ten typ tak ma. :-))))))))
Daruj Waść, głowę oszczędź.
Sam jesteś sobie winien, naucz się ciąć dobrze posty.
I nie wdawaj się w polemikę i obronę czegoś czego nie napisałeś. Ani nie
czytałeś.
Oczywiście, że to chodziło o mojego imiennika. Niech się odezwie i powie ile
ma wytwórni tych parkanów obok siebie. Ja doliczyłem się kilku. Widocznie
jest tam duże zapotrzebowanie na to szkaradztwo. ;-)))))))

[...]
> Mam chwilę czasu więc możemy z nudów i pobić pianę
Błagam, tylko nie to.

> Otóż okolica moja i Krzysztofa ma tyle wspólnego, że jestesmy na wschód od
> Wisły. Tzw. fantastyczna, ekologiczna Polska B. Dzielą nas setki
kilometrów, a
[...]
> Hę? Nie poniał!
Ten ogród z pomalowanymi kamieniami to plac zabaw dla dzieci, cieszy się
niezwykłą popularnością i jest wielką atrakcją. Dla niektórych dorosłych
również, nie wyłączając zdrowych.

> A dlaczego nie?
No to uważaj. Bo są tacy co im one przeszkadzają.

[...]
> A kombinuj, kombinuj!
Po co łączysz dobre z kiepskim. :-)))))))))))
Dziękuję za "życzliwe" słowa.
Pozdrawiam Jerzy