Re: uzaleznienie od alkoholu (was: uzależnienie od alkoholu)

Data: 2004-04-27 14:06:41
Temat: Re: uzaleznienie od alkoholu (was: uzależnienie od alkoholu)
Od: "..::WISKOLER::.." <j...@c...barg.cy>

Dnia Mon, 26 Apr 2004 12:35:33 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, XYZ
wklepał(a) elaborat na 7 linii, w wiadomości
<news:c6ioo0$6ob$1@atlantis.news.tpi.pl> o treści:

> Mam zalecenie sądowe do leczenia odwykowego. Zgłosiłam się do poradni,
> zaczęłam chodzić na spotkania, jednak zupełnie mnie to nie przekonuje. To
> zresztą nie moja pierwsza próba leczenia grupowego. Idę tam bez przekonania,
> aby odbębnić jak lekcje w szkole. Nie piję jakiś czas i dobrze mi z tym, ale
> obdzieranie z własnego ja zupełnie mi nie odpowiada...

Przyjdzie czas że Cię to przekona i sama zaczniesz szukać kontaktu z
terapią a zwłaszcza z grupą AA.
Widocznie jeszcze nie dopiekło Ci to w takim stopniu by samemu szukać
pomocy dla siebie, widocznie jeszcze masz komfort picia zapewniony. Ale to
się zmieni... z czasem.

--

..::WISKOLER::.._____________Adres w ROT13
Dlaczego pisac po polsku w usenecie? ->http://evil.pl/pip/slownik.html