waga kuchenna

11. Data: 2006-01-06 12:40:52

Temat: Re: waga kuchenna
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> No wlasnie myslalam o takiej ze szklem bo mozna zwazyc cos dlugiego a
> przy przechowywaniu mam o jedna miske mniej :)

> Te maja 1 badz 2 gramy.

to jest rozdzielczość, nie dokładność

Waldek

12. Data: 2006-01-06 12:59:27

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał
> Nie znam. My gotujemy bez wagi, ogolnie przydaaby sie, ale potrzebuje
> glownie do przesylek ale z racji ze to kuchenna to zapytalam na tej
> grupie.

A ja jestem pewien, że pani na poczcie i tak zważy paczkę na swojej wadze.
Bo musi to zrobić a przynajmniej powinna...
Nie ma się więc czym przejmować. W przypadku paczek czy listów, dokładność
rzędu 1g (bo widzę, że w tym kierunku celujesz) nie ma znaczenia. Chyba, że
wysyłasz głównie za granicę albo pocztą lotniczą, to wtedy zgoda - kilka
gram może zadecydować o wysokości opłaty.

:)

M.

13. Data: 2006-01-06 15:11:53

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego nie zwykła waga mechaniczna, dokładność takiej wagi jest w kuchni
> wystarczająca, a mniej z nią kłopotu
> Zawsze jest gotowa do użycia, nie potrzeba baterii, mniej z nią problemu i
> dużo jest tańsza.
> W aptece potrzebna jest duża dokładność, ale w kuchni przy potrawach
> wystarczy zwykła plastikowa miarka, jakość i smak potrawy zależy od
> gotującego :)

Nie zgadzam się. Waga elektroniczna też jest zawsze gotowa do użycia, a baterie
wymieniasz raz na ruski rok. Poza tym łatwiej zwazyć produkty - nie liczysz
kreseczek i nie wysilasz się żeby je zobaczyć bo sa b.małe.Kładziesz na wage i
od razu ci się wyświetla ciężar- jest o wiele szybciej.A dokładność jest bardzo
potrzebna głównie przy pieczeniu.

Niedawno zakupiłam wage elektroniczną Eldomu i jestem z niej bardzo zadowolona.
Ma duzą plastikową miskę, którą można zdjąć i ważyć również bez niej albo w
innym naczyniu. Cieszę się że zdecydowałam się na zakup elektronicznej a nie
zwykłej.Fakt, że jest jeszcze raz taka droga niż zwykła- ale opłaca sie.

14. Data: 2006-01-06 19:38:31

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):
> A mozesz podac firme i model?

Na wadze jest napis "Korona"... Kupiona była dwa lata temu i nie mam
zielonego pojęcia gdzie jest pudło - jak znajdę napiszę więcej...

Wiem tylko, że były takie do 2 kg i do 5 kg...

--
Pozdrówki,
Aneczka

15. Data: 2006-01-07 09:44:19

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> zwykłej.Fakt, że jest jeszcze raz taka droga niż zwykła- ale opłaca sie.

co Cię w tym tak cieszy i co w niej jest opłacalne, bo jakoś nie mogę się
nic takiego doszukać ?
może wyjaśnisz

az

16. Data: 2006-01-07 10:25:24

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> co Cię w tym tak cieszy i co w niej jest opłacalne, bo jakoś nie mogę się
> [...]

Już raz wyjasniłam w poprzednim wątku- czytaj więc dokładniej

17. Data: 2006-01-09 00:55:05

Od: "AnnaBlue" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]

zobacz tę http://www.allegro.pl/show_item.php?item=80444785
potrzebuję wagi dokładnie do takich celów jak Ty, kupiłam ją w połowie
grudnia i jest rewelacyjna
do tego moge wazyć paczki!
akurat odbierałam osobiście - super obsługa, faktury, świetny kontakt
przejrzyj dokładnie opis, zwróć uwagę na gwarancję, konstrukcję wagi

pozdrawiam serdecznie, Anna
--
www.annablue.pl

18. Data: 2006-01-09 21:34:17

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaBlue wrote:
> [...]
> akurat odbierałam osobiście - super obsługa, faktury, świetny kontakt
> przejrzyj dokładnie opis, zwróć uwagę na gwarancję, konstrukcję wagi

Dziekuje za link! Swietne wagi ma ten sprzedawca. Ja szukalam pod hasle waga
kuchenna i znalazlam tylko tamte.

Zazula

impreza rodzinna
sól do młynka
wodka waniliowa +sprite+ krojony imbir+ kostki lodu polecam drink wysmienity
Ile żółtego sera w żółtym serze?
skrzynka 6 przednich win z Bodegas Chivite (roczniki od Gran Reserva 1996) okazja