Re: walka z wełnowcami

Date: Sun, 20 Jul 2014 23:23:56 +0200
From: Krycha <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: walka z wełnowcami

W dniu 2014-07-20 08:50, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-07-19 23:49, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tak, jestem stara.

Ja Was "kręcę", ale napisaliście dużo o zwalczaniu wełnowców na drzewach
owocowych, a w szczególności na jabłoniach.
Ten denaturat zamienię na jakiś bardziej spożywczy alkohol
i przed spojrzeniem na drzewa wypiję.
Może przestanę widzieć te wełnowce i nie będą mi przeszkadzać.
:-)))

Krycha.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.