wartość małżeństwa dla mężczyzny

61. Data: 2003-09-09 13:26:43

Temat: Re: wartość małżeństwa dla mężczyzny
Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pogadamy za parę lat.
> (po sprawie rozwodowej)

Nie mogę się rozwieść, bo ślub brałem w Kościele, a on tego nie dopuszcza. A
małżeństwo zawarte uważamy ja i moja małżonka za ważne, nikt przed nikim
niczego nie ukrył, więc nie ma szans - nie rozwiedziemy się (ściślej: nie
unieważnią nam małżeństwa).

Boa.

62. Data: 2003-09-09 13:27:52

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boa" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mieszkania na kocią łapę. Zdaję sobie jednak sprawę, że nie rozumiesz
mnie -
> tez kiedyś nie rozumiałem tych, co mnie i moją byłą obicnali wzrokiem jak
co
> najmniej złodzieji, gdy mieszkaliśmy razem bez ślubu. Śmiałem się z nich
> wówczas tak, jak Ty teraz ROTFLujesz ze mnie ;-))))

Nadal nie rozumiem co jest zlego w mieszkaniu ze soba bez slubu.
Uwazam ze lepiej jest pomieszkac,sprawdzic sie i dopiero wziac slub(o ile w
ogole brac) niz po roku wziac rozwod.

Pozdrawiam.Magda

63. Data: 2003-09-09 13:29:54

Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkac mozna ze soba bez slubu....ale nikogo bron Boze do niczego nie
> namawiam :-)

Oczywiście! Sam tak kiedyś zrobiłem. Ale również nikogo nie namawiam!

> Zeby to zawsze bylo takie piekne.....

to jest najtrudniejsze i właśnie też o tym myślałem mówiąc o "ciężkiej
pracy", ale wszystko przed nami :-)))

> A co ma wiara do ww.pewnosci?

Oj bardzo, bardzo dużo. Właśnie ona daje mi tą pewność.

> Nad kazdym zwiazkem nalezy pracowac,papier nie ma tu nic do rzeczy.

Tak, ale małżeństwo daje mi pewność, że praca nie pójdzie na marne (już
pisałem o tym). Wiem, wiem, każdy w związku ma tę pewność - tylko dlaczego
tyle tych związków szlag trafia?

> No tak,to wszystko tlumaczy ;-)

Ano :-)))))

> A na serio:oby Wam sie udalo ,zebyscie razem dozyli setki i chodzili sobie
> jakos staruszkowie za raczke na specery,zawsze mnie rozczula taki widok.

Wielkie dzięki! Oby się udało - takie mamy plany, a to już dużo :-)

Pozdrr.,
Boa.

64. Data: 2003-09-09 13:31:03

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boa" <b...@p...onet.pl> wrote:

> I mimo tego dalej uważam, że od "zajeb*stości" do "k*rewsko-fajności" jest
> kolosolna odległość.

A oczywiscie znasz zrodloslow slowa "zajeb*sty" i jego prawdziwe znaczenie?
Polecam doczytac ten nieistotny szczegol- kiedy ma sie swiadomosc jakiego
wlasciwie slowa naduzywa sie tak chetnie na okreslenie pozytywnych emocji, moze
sie odechciec tak chetnie, w kazdej sytuacji i wszechobecnie go uzywac.
pzdr
agi
PS A niezaleznie od podwatku - gratulacje z powodu slubu :)

65. Data: 2003-09-09 13:34:43

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Qwax straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> nie rozumiesz mnie -
>
> Mieszkałem 12 lat 'w małżeństwie' i 7 lat 'w wolnym związku'

To Ty stara r..a jesteś :-)))

ruraty

66. Data: 2003-09-09 13:35:25

Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nadal nie rozumiem co jest zlego w mieszkaniu ze soba bez slubu.
> Uwazam ze lepiej jest pomieszkac,sprawdzic sie i dopiero wziac slub(o ile
> ogole brac) niz po roku wziac rozwod.

Aaa, to wszystko kwestia moralności i własnych wartości. Nie wnikam w temat,
nie mam siły.
Z własnych doświadczeń wiem tylko tyle, że mieszkanie ze sobą bez ślubu nie
jest dobrym rozwiązaniem, a ze swoją obecną małżonką doskonale sprawdziliśmy
się przed ślubem nie mieszkając razem.

Pozdrr.,
Boa.

67. Data: 2003-09-09 13:39:05

Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie uważasz że jakakolwiek ocena (nawet na własny użytek)
> jest Ci narzucona przez... ?

Oczywiście - moja ocena wynika z wartości, które wywodzą się stamtąd. Jednak
nie jest to narzucanie - nikt mi nie każe tych wartości przestrzegać, mam
pełną wolność w ich przestrzeganiu bądź nie. Wybrałem jednak je i uważam, że
była to najlepsza decyzja w życiu (podjęta nie tak znowu dawno, była więc w
pełni świadoma). Wartości te dają mi o wiele więcej niż pełna swoboda i
"free-style", tak wszechobecne w dzisiejszym świecie. Mimo że z pozoru może
wyglądać, że ograniczają mnie.

Pozdrr.,
Boa.

68. Data: 2003-09-09 13:40:14

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ale małżeństwo daje mi pewność, że praca nie pójdzie na marne (już
> pisałem o tym). Wiem, wiem, każdy w związku ma tę pewność - tylko dlaczego
> tyle tych związków szlag trafia?

O wlasnie.

Pozdrawiam.Magda

69. Data: 2003-09-09 13:42:39

Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego?

Ponieważ ślub staje się wówczas nic nie znaczącą pustą uroczystością. Poza
tym dla mnie małżeństwo to nie tylko związek dwojga ludzi i między związkiem
a małżeństwem jest dla mnie ogromna różnica.

Poza tym uważam, że w życiu człowieka powinny być momenty przełomowe,
zmieniające coś diametralnie (na lepsze oczywiście) - wtedy życie jest o
wiele pełniejsze. Im takich momentów więcej, tym lepiej.

Boa.

70. Data: 2003-09-09 13:42:40

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

poslugujesz ?

> 24. Też.

Sugeruję zaabonować pl.soc.savoir-vivre
i wydać trochę pieniędzy na książki w o dobrym wychowaniu;
potem to już tylko nauczyć się czytać, przeczytać i zacząć
stosować.

Życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia
(kulturalnego)

Qwax

witam!!!
Szukam nazw producentów ciuszków dziecięcych
Kto może pomóc?
Naturalne planowanie rodziny
praca licencjacka-adopcja