Re: ważne aspekty drabiny partnerskiej

From: Jax <7...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ważne aspekty drabiny partnerskiej
Date: Fri, 10 Oct 2008 23:37:59 +0200
<1db4mqjzumz4q.10box47lxcw4c$.dlg@40tude.net>
<132em0i56ggeb$.ymmppfn6azl0$.dlg@40tude.net>
<c...@r...googlegroups.com>

> No dobra ale skąd o tym wiesz?
To są wnioski jakie mi się nasunęły po analizie dostępnych Mi informacji.
(wiem że to nie jest dobre żródło by opierać o nie całą postawę zyciową,
ale myślę, że dzięki temu praktycznie jestem lepszym człowiekiem - dla
siebie i innych)
Mam fragmenty wspomnień z poprzednich żyć i okresów między nimi. Nie wiem
dalczego Mi się niektóre sprawy przypomniały - może zostały wyzwolone
określonymi działaniami jakie podiąłem w tym życiu (w poprzednim życiu
podejmowałem intensywne i nietrywialne przygotowania do obecnego - było to
możliwe bo żyłem w normalnej, zaawansowanej cywilizacji) - jest to możliwe,
bo część wspomnień przypominała Mi się przy lekturze "materiałów
totaliztycznych" (ale nie tylko).

> Możesz co prawda zmienić niektóre wydarzenia ale
> kluczowe albo zmienić ciężko albo nie można prawie wcale.
Chyba nic nie można zmienić (nie wiem co z myślami, ale działania i uczucia
są prawie na pewno są określone w naszym wirtualnym świecie fizycznym), co
najwyżej można czegoś nie zobaczyć podczas przeglądania przyszłości.

> Może się mylę ale Pająk chyba stwierdził że cały świat fizyczny
> powstał dlatego że Bóg się nudził.
Faktycznie coś w tym stylu pisał, ale moje wyjaśnienie jest chyba bardziej
prawdopodobne, bo doskonalenie wszechświata (w sensie ogółu przeciwmateri)
jest chyba sensowne.

> Nie wiem na jakiej zasadzie to badasz, cały czas bazujesz na Pająkowym
> sposobie myślenia.
W zasadzie to nic nie badam, jedynie staram się wierzyć w to co jest
sensownie uzasadnione (dowodami czy logiczną analogią).

> Nie twierdzę że jest zły, mam wrażenie jednak że
> możesz się ograniczać.
Nie ograniczam się, nie mam nawet czasu przyswoić sobie wszystkiego co jest
w monografii 1/4. Stawiam pytania (gromadzę je), ale nie wiem czy na
wszystkie są dostępne odpowiedzi. W sumie to nie bardzo jestem
zainteresowany innymi teoriami niż Koncept Dipolarnej Grawitacji, bo 1) nie
mam czasu 2) nie wiem w czym mogły by Mi pomóc (bo by być dobrym
człowiekiem wiem dość, a zarabiać jako naukowiec obecnie nie zamierzam).

z totaliztycznym salutem
Jax